Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@09:06:08 GMT

(ویدئو) قهقهه زدن کودکانه یک روباه هنگام قلقلک!

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۶۵۸۸

(ویدئو) قهقهه زدن کودکانه یک روباه هنگام قلقلک!

‍‍‍‍‍‍

تصاویری جالب از لحظه قهقه زدن یک روباه مانند بچه‌ها در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

به گزارش فرارو، در این کلیپ دیکسی، روباه قرمزی که در مرکز نجات SaveAFox در منطقه لیکویل ایالت مینه ستا آمریکا نگهداری می‌شود توسط یکی از کارکنان مرکز قلقلک داده می‌شود.

روباه در حالی که روی زمین به اطراف می‌چرخد به نظر می‌رسد از اینکه میکایلا رینز او را قلقلک می‌دهد لذت برده و جیغ‌های هیجانی می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فیلم شنیده می‌شود که میکالیا می‌پرسد می‌خواهی برای من بخندی؟ و با دستانش این حیوان را قلقلک می‌دهد. روباه چشمانش را می‌بند و صدای بلند شگفت انگیزی ایجاد می‌کند که از نزدیک شبیه خنده کودک است.

دیکسی یکی از ساکنان SaveAFox است. حیواناتی که در این مرکز نگهداری می‌شوند بیشتر در اسارت به دنیا آمده اند و نمی‌توان آن‌ها را به طبیعت بازگرداند.

میکایلا گفته که ما روباه‌های بیمار، مجروح و یتیم را از مزارع نجات می‌دهیم. این حیوانات زمانی حیوان خانگی بودند. ما روباه‌ها را پرورش نمی‌دهیم بلکه فقط نجات می‌دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: روباه حیات وحش قلقلک حیوانات وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات جان ۴ کوهنورد گمشده در مسیر صعود به قله دماوند با ورود نیرو‌های هلال‌احمر مازندران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی هلال احمر مازندران، غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران اظهار داشت: ساعت 20 جمعه 14 اردیبهشت، گزارش مفقودی 4 کوهنورد در ارتفاعات قله دماوند به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر مازندران (EOC) گزارش شد.

وی افزود: به دلیل شرایط جوی نامناسب، گروه از مسیر خارج شده بود و در ساعت 20:05 با مرکز EOC مازندران ارتباط تلفنی برقرار کردند.

فخاری ادامه داد: متعاقب  اعلام به مرکز EOC مازندران پس از راهنمایی لازم و ارائه نقطه GPS به اعضاء گروه، بصورت تلفنی کوهنوردان را جهت رساندن به منطقه امن راهنمایی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بیان کرد: پس از گذشت ساعاتی و عدم ارتباط گروه با مرکز EOC مازندران و پایگاه رینه، یک تیم متشکل از 3 نفر از پایگاه رینه با تجهیزات کوهنوردی به همراه یک گروه کوهنوردی داوطلب مردمی استان البرز جهت جستجو در ساعت 05:00صبح تاریخ 1403/02/14 برای جستجو میدانی به منطقه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: پس از جستجوی تیم کوهستان پایگاه رینه در ضلع غربی و گروه کوهنوردی داوطلب در ضلع جنوبی که در ساعات اولیه صبح نتیجه‌ای حاصل نشد، در ساعت 10:00 صبح، تیم کوهنوردی داوطلب مردمی اعلام کردند 2 نفر از افراد مفقودی را در قرارگاه مشاهده نمودند که 

وی افزود: به گفته اعضای تیم گمشده، یک نفر از اعضای تیم جهت صعود به قله عظیمت کرده و از سمت ناندل قصد فرود دارد و نفر چهارم هم به بارگاه سوم عظیمت کرده تا تجهیزات جامانده گروه را به سمت پایین انتقال دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • (ویدئو) نجات مرد سیل‌زده که ۵ روز بالای درخت بود
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • (ویدئو) نجات و آزادسازی یک پرنده توسط یک هوادار فوتبال
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • (ویدئو) ماجرای نجات یک پرنده هما در پنجشیر افغانستان
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع