Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه روند توزیع گذرنامه در ولایت‌های مختلف افغانستان، مقامات طالبان تاکید کردند که این روند از فردا در ۱۴ ولایت دیگر نیز آغاز می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عالم گل حقانی» رئیس اداره گذرنامه طالبان امروز (یکشنبه 14 آذر) طی  یک نشست خبری در کابل گفت که روند توزیع گذرنامه از فرد در 14 ولایت دیگر افغانستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقانی افزود: ولایت‌هایی که از فردا روند توزیع گذرنامه را آغاز می‌کنند شامل فراه، نیمروز، بادغیس، پکتیکا، لغمان، کنر، تخار، زابل، ارزگان، جوزجان، سمنگان، بغلان، بامیان و پنجشیر می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد که ساکنان ولایت‌ها نباید برای دریافت گذرنامه به کابل مراجعه کنند و می‌توانند گذرنامه را از ولایت‌های خویش دریافت نمایند.

حقانی با اظهار اینکه شمار گذرنامه‌های موجود برای نیاز 15 ماه آینده کافی است و تا آن زمان نیازی به چاپ گذرنامه‌های جدید نیست، از مردم خواست تا با مدارک جعلی برای دریافت گذرنامه اقدام نکنند و به دلان نیز پول نپردازند.

5 هزار گذرنامه برای مهاجرین افغانستانی در ایران ارسال شدروند توزیع گذرنامه از امروز در 10 ولایت افغانستان آغاز می‌شودتوقف صدور گذرنامه در کابل/ 60 نفر به اتهام فساد اداری بازداشت شدند

رئیس اداره گذرنامه طالبان در ادامه گفت که روند توزیع گذرنامه در کابل نیز به زودی آغاز می‎گردد  و  پس از یکی دو روز از شروع توزیع، دوباره ثبت نام الکترونیک آغاز می شود.

حقانی در مورد هزینه‌های گذرنامه‌ها نیز تاکید کرد که طالبان هنوز تصمیمی در مورد کاهش و یا افزایش هزینه‌های گذرنامه نگرفته است.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان روند توزیع گذرنامه آغاز می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در غرب کابل

خبرهای تایید نشده حاکی از آن است که حوالی ساعت شش عصر امروز پنجشنبه، صدای چندین انفجار پی‌هم از غرب کابل شنیده شده است.

بر اساس معلومات ابتدایی گفته می‌شود تانک تیل در نزدیکی های حوزه ششم امنیتی در جاده فیض محمد کاتب هزاره دچار آتش سوزی شده است.

مقامات طالبان تا کنون درباره این خبر اظهاری نکرده‌‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود