Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تولیت آستان قدس رضوی با حضور در نقطه صفر مرزی از توانمندی‌های امنیتی موجود در مرز‌های خراسان رضوی بازدید و ضمن خداقوت به تلاش‌ها و مجاهدات‌های مرزبانان، با نیرو‌های نظامی مستقر در مرز دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با حضور در شهرستان تایباد از یگان‌های مرزی شمال شرق کشور بازدید و ضمن آشنایی با توانمندی‌های امنیتی ارتش در نقطه صفر مرزی، با فرماندهان، افسران و سربازان مستقر در این یگان‌ها دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی در این بازدید از تلاش‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های نیروهای نظامی در صیانت از مرزهای کشور تقدیر و اظهارداشت: آسایش و امنیت مردم در اقصی نقاط کشور مرهون هوشیاری، چشم‌های بینا و حضور قدرتمندانه و شجاعانه مرزبان دلاور کشورمان است.

وی با بیان اینکه مرزبانان غیور ما در میانه آتش ایستاده‌ و مانع ورود ناامنی به کشور می‌شوند، ابراز کرد: نیروهای مرزبانی و ارتش در کنار یکدیگر صفی متحد برای دفاع و صیانت از مرزهای ایران اسلامی ایجاد و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

دیدار با اسوه‌های ایثار؛ روایتی از بازدید تولیت آستان قدس رضوی از مرکز نگهداری والدین معظم شهداتولیت آستان قدس : والدین شهدا بندگان مقرب الهی و گنجینه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستندتولیت آستان قدس رضوی: حضور روحانیون در عرصه‌های اجتماعی موجب امیدآفرینی و الهام بخشی در جامعه است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی همچنین در خصوص هدف حضور خود در یگان‌های مرزی، گفت: هدف از این بازدید عرض خداقوت و خسته نباشید و تقدیر از خدمات و تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر تمامی مرزبانان کشورمان در مسیر تأمین امنیت مردم بوده و این حضور حداقل کار در برابر زحمات ارزشمند این عزیزان است.

در این بازدید امیر سرتیپ رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شمال شرق، تولیت آستان قدس رضوی را همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی یگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بزرگترین رویداد قرآنی کشور با حضور بیش از ۱۶۰۰ حافظ از خراسان رضوی برگزار شد
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»