Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان تیم‌های ملی بزرگسالان درباره صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال گفت: صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال با پایان یافتن سال مالی شفاف خواهد شد. آیا پایان سال مالی عزیزی خادم فرا رسیده است؟ آیا صورت‌های مالی که در سال‌های گذشته تهیه شده بود، توسط حسابرسان ذی صلاح تایید شده اند؟ قطعا در پایان سال مالی دوره ریاست عزیزی خادم، صورت‌های مالی فدراسیون به صورت شفاف اعلام خواهند شد و چیزی برای پنهان کاری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شرکتی که قرار بود به صورت رایگان کمک داور ویدیویی را وارد ایران کند، بیان کرد: این که کدام شرکت قرار بود کمک داور ویدیویی را وارد ایران کند، من نمی‌دانم.‌ ای کاش رسانه‌ای که این مطلب را منتشر کرده بود به طور دقیق به این موضوع اشاره می‌کرد. طبق استعلامی که فدراسیون فوتبال از ۱۵ شرکتی که مورد تایید فیفا هستند، گرفته بود در نهایت به شرکت روسیه‌ای رسیدیم که در ایران نمایندگی دارد. این شرکت روسی به ما اعلام کرد که نمی‌تواند سیستم کمک داور ویدیویی را به ما اجاره دهد و فقط می‌تواند آن را به ما بفروشد. این در حالی است که قصد ما اصلا خرید نبود. نمی دانم این شرکتی که ادعا کرد حاضر است سیستم کمک داور ویدیویی را رایگان در اختیار ما قرار دهد، مورد تایید فیفا بوده است یا خیر.

هزینه بلیت پرواز لژیونر‌ها ۵ میلیارد تومان است

شریفی درباره درآمدزایی فدراسیون فوتبال بیان کرد: در همه جای دنیا دولت‌ها به فوتبال ملی کمک می‌کنند. همان طور که در سال‌های گذشته این کمک‌ها در قالب بودجه اتفاق افتاده است. تیم‌های ملی تا امروز نزدیک به ۴۸ بازی انجام داده اند که از این تعداد ما فقط ۳ بازی در داخل خانه انجام داده ایم و ۴۵ بازی ما خارج از خانه انجام شده است. در هر بازی تیم ملی بزرگسالان ما در خارج از خانه، فقط پول پرواز لژیونر‌ها ۴ یا ۵ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

مبلغ قرارداد پرسپولیس با کارگزار جدید مشخص شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال ادامه داد: فدراسیون فوتبال تا الان نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان فقط بدهی پرداخت کرده است. در بحث درآمدزایی باید بگویم که ما تا الان ۳ بار فرصت‌های تجاری فوتبال را آگهی کردیم که عدد آن حدود ۱۸ میلیارد تومان است. چه بلایی سر عزت فوتبال ما آمده است که بعد از ۳ بار آگهی حتی یک نفر حاضر نشد پیش قدم شده و در فرصت‌های تجاری شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال کمک داور ویدیویی میلیارد تومان فدراسیون فوتبال صورت های مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو | اینفوگرافیک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!