Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:19:34 GMT

مهلت ارسال اثر به جشنواره ابوذر سمنان تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۷۰۹۵

مهلت ارسال اثر به جشنواره ابوذر سمنان تمدید شد

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان از تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان تا پایان آذرماه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی مسلمان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان آذرماه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت تمدید مهلت آثار به این جشنواره را استقبال اهالی رسانه از شرکت در این جشنواره عنوان کرد و گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند در این جشنواره در سه بخش مکتوب، دیداری و شنیداری نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان رسانه، روحیه جهادی، مطالبه گری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، جهاد و دشمن‌شناسی، حمایت از تولید و موضوع آزاد را هشت محور اصلی جشنواره ابوذر استان سمنان عنوان کرد.

مسلمان با اشاره به اینکه تاکنون چهار دوره از این جشنواره با استقبال خوبی برگزار شده است و این پنجمین دوره‌ای است که قرار است برگزار شود گفت: مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، موشن گرافی، مستند تلویزیونی، مستند رادیویی، پادکست و عکس قالب‌هایی است که برای علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش ویژه دانشجویی با موضوع مطالبه گری امسال برای شرکت علاقه‌مندان راه‌اندازی شده و شرکت‌کنندگان امکان ارسال یک اثر در هر موضوع را دارند.

پنجمین جشنواره ابوذر در استان سمنان برگزار می‌شوداختتامیه جشنواره ابوذر خراسان رضوی برگزار شد + فیلمنخستین جشنواره ابوذر ویژه شهرستان در کاشان اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند فرم ثبت‌نام و ارسال آثار خود را از طریق از طریق شبکه‌های مجازی با مراجعه به آدرس Aboozarfest5 @ دریافت کنند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت در این جشنواره جشنواره ابوذر استان سمنان علاقه مندان ارسال آثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد