Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@16:38:44 GMT

ارائه۸۶ خدمت غیرحضوری در شرکت توزیع برق کردستان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۷۲۰۸

ارائه۸۶ خدمت غیرحضوری در شرکت توزیع برق کردستان

هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به نحوه ارائه خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع نیروی برق استان طی دو سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: خدمات غیرحضوری این شرکت از طریق دو درگاه ” پورتال شرکت ” و ” اپلیکیشن برق من” به صورت تمام وقت به شهروندان کردستانی ارائه می‌شود.

 وی بابیان اینکه بخش اعظم خدمات شرکت توزیع برق در استان کردستان به‌صورت الکترونیکی و از طریق پرتال (سایت ) شرکت قابل دریافت است، افزود: در حال حاضر ۸۶ خدمت به‌صورت غیرحضوری به هم استانی‌ها ارائه می‌شود که مردم می‌توانند بدون خروج از منزل و یا محل کار و با استفاده رایانه خود،  درخواست های خود را  ثبت و درخواست نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان کرد: ازجمله مهم‌ ترین خدمات قابل ارائه‌ از این طریق می‌توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، فروش انشعاب آمپری، تبدیل آمپراژ، جابجای کنتور برق،درخواست رفع حریم ، درخواست رفع ضعف ولتاژ ، خاموشی برق و… اشاره کرد.

لهونیان با اشاره به اینکه سال گذشته تنها ۴۰ خدمت غیرحضوری از این طریق به مشتریان ارائه می‌شد اظهار داشت: در سال جاری تلاش شد تا با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان این خدمات را توسعه داده و با افزایش آن به ۸۶ خدمت در جهت ارتقاء کیفیت خدمات، گامی موثر برداریم.

وی در ادامه عنوان کرد: افزایش تعداد بازدیدکنندگان از پورتال شرکت توزیع برق خود نشان‌دهنده افزایش مراجعات به سایت شرکت و دریافت خدمات از این بستر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۶۵۰ هزار و ۱۵۲ باربازدید از پورتال شرکت توزیع برق کردستان ثبت شده است افزود: از ابتدای سال جاری تا ۱۳ آذرماه این تعداد به یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۱۵۶ بار بازدید از پورتال این شرکت رسیده است که بیانگر افزایش تعداد بازدید کنندگان در سال جاری است.

لهونیان همچنین با اشاره به اینکه خدمات قابل دریافت برای شهروندان از طریق درگاه اپلیکیشن برق من بعنوان درگاه دوم در دو حوزه  عمدتا فروش و خدمات مشترکین و بهره‌برداری و دیسپاچینگ اکنون نیز قابل ارائه است، عنوان کرد: اعلام خاموشی‌ برق، ثبت خاموشی‌های برق، رفع مشکل ولتاژ برق، اعلام مشکل روشنایی معابر، درخواست انشعاب جدید، تغییر مکان داخلی و آزمایش کنتور ازجمله مهم‌ترین خدمات غیرحضوری قابل‌دسترس در این اپلیکیشن است.

وی خاطرنشان کرد: انجام تبلیغات محیطی گسترده، بهره‌گیری از نفوذ رسانه ملی در بین اقشار جامعه وتبلیغات در فضای مجازی و آگاهی بخشی به مشترکین شرکت توزیع برق استان موجب شد تا ضریب نفوذ، نصب و استفاده از اپلیکیشن برق من در سال جاری افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اظهار داشت: درحال حاضر ۳۱ خدمت همه در اپلیکیشن برق من به عنوان درگاه دوم به شهروندان کردستانی قابل ارائه است که امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد خدمات نیز در آینده نزدیک افزایش یابد.

لهونیان افزود: با استفاده از این اپلیکیشن، عمده خدمات عمومی و تخصصی موردنیاز شهروندان بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه درهرزمانی و درهر نقطه‌ای قابل دریافت است.

وی در پایان به مزایای استفاده از خدمات غیرحضوری اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط کرونا استفاده از ساختارهای نرم‌افزاری می‌تواند موجب کاهش شیوع این بیماری و همچنین صرفه‌جویی در زمان و ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات شود.

انتهای پیام/2330/77

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان خدمات برق شرکت توزیع مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شرکت توزیع نیروی برق استان اپلیکیشن برق من خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق استان کردستان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه