Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: رفع موانع موجود در مسیر تولید واحدهای اقتصادی باید با سرعت توسط مجموعه‌های مرتبط پیگیری شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدصادق معتمدیان امروز در بازدید از سه واحد صنعتی در حوزه نوشیدنی، کاغذسازی و صنایع تبدیلی که با حضور مدیران اجرایی مربوطه و اصحاب رسانه استان انجام شد، با تاکید بر ضرورت نوسازی و تجهیز کارخانجات با تجهیزات نوین و استفاده از مدیران بومی، اظهار داشت: سرمایه گذاری جدی مجموعه‌های اقتصادی نظیر بنیاد مستضعفان در راستای ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال در آذربایجان‌غربی لازم است و باید این موضوع از طریق مبادی مربوطه پیگیری شده و به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از کارخانه کاغذسازی، با اشاره به ظرفیت این کارخانه در ایجاد فرصت های اشتغال و تامین بخشی از کاغذ مورد نیاز کشور، دستور تسریع در رفع موانع و مشکلات این واحد به ویژه تامین برق و گاز را صادر کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی، در این بازدیدها با اشاره به ظرفیت واحد های تولیدی استان در حوزه صادرات، گفت: ضروری است معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری در سریع‌ترین زمان تمامی ظرفیت‌های صادراتی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را احصاء و با استفاده از ظرفیت رایزنان اقتصادی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای همسایه، زمینه صادرات این محصولات را فراهم کند.

وی خواستار حضور فعال اتاق بازرگانی و اعزام هیات‌های تجاری و اقتصادی به کشورهای مختلف در جهت معرفی بیشتر کالاهای صادراتی استان شد.

معتمدیان در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی، با تاکید بر ادامه بازدیدهای میدانی از واحد های تولیدی و صنعتی آذربایجان‌غربی، ابراز داشت: حضور مستمر و میدانی در واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» صورت می‌پذیرد. 

وی ادامه داد: در این بازدیدها که مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات نیز حضور دارند، در محل واحدهای تولید و صنعتی مسائل و مشکلات بررسی و راهکارهای رفع موانع تولید ارائه می شود.

استاندار آذربایجان غربی: صدای رسای مردم هستیم و سهم استان از منابع کشوری را دریافت می‌کنیمدرآمد و اشتغال‌ پایدار با توسعه کریدور ترانزیتی استان آذربایجان غربی ایجاد می‌شود

 

لازم به ذکر است، در بازدیدهای صبح امروز استاندار آذربایجان‌غربی، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی با طرح مسائل و مشکلات واحد، درخواست های خود را در جهت افزایش بهره وری و ایجاد فرصت های جدید اشتغال بیان کرده و استاندار نیز در گفتگو با مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، دستورات لازم را برای رفع موانع تولید این واحد صادر کرد. 

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی آذربایجان غربی تولید ملی آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی تولیدی و صنعتی واحدهای تولید رفع موانع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری