Web Analytics Made Easy - Statcounter

ندا ملکی کارشناس شبکه اول سیما طی حکمی از سوی حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما به عنوان مشاور معاون منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  ندا ملکی کارشناس شبکه اول سیما طی حکمی از سوی حسن گروسی معاون حقوقی و امور مجلس صدا و سیما به عنوان مشاور معاون منصوب شد.

معاون پژوهشی دانشگاه مذاهب اسلامی، مدیر بخش عفاف و حجاب چندین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نویسنده و سردبیر برنامه های معارفی شبکه های سیما بخشی از سوابق کاری ملکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طی حکمی از سوی مسلم ملکی مدیرکل مالکیت فکری و حقوق بین‌الملل معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی، علی کربلایی حسینی به سمت مدیر امور حقوقی فضای مجازی این اداره کل منصوب شد.

کربلایی حسینی یکی از مجری – کارشناس‌های برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیماست و مدیریت واحد اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها در اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، مسئولیت شورای سردبیری هفته‌نامه صداوسیما، مسئولیت اطلاع‌رسانی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات رسانه ملی از سوابق کاری اوست.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر معاون صدا و سیما حجاب نمایشگاه بین المللی حقوق رسانه فضای مجازی روابط عمومی انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی صدا و سیما عفاف و حجاب معاون حقوقی حسن گروسی امور مجلس حقوق بین الملل حقوقی و امور مجلس رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این فیلم سینمایی که زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش معلم یکی از درخشان‌ترین نقش‌هایش را خلق کرد، داستان نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما با تلاش‌های معلمش که او را به برقراری رابطه با اطرافیان تشویق می‌کند بالاخره به خود می‌آید، و سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود. این فیلم نمایش تاثیرگذاری از کوشش‌های عاشقانه یک معلم برای کمک به نوجوانی ناامید و دلزده است. 

«رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۶۵ است که چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد