Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:40:02 GMT

اطلاع اعضای کمیسیون ورزشکاران از دستور جلسه 

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۷۶۵۳

اطلاع اعضای کمیسیون ورزشکاران از دستور جلسه 

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: هم زمان با اعلام تاریخ جلسه، دستور جلسه هم عنوان شده بود و همه مطلع بودند. 

به گزارش ایسنا، محمد بیداریان در خصوص غیبت ۹ ورزشکار در کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: از هفته گذشته به اعضا اعلام شد جلسه یکشنبه یا دوشنبه باشد که اکثرا به یکشنبه رای دادند دوستانی هم که نمی توانستند بیابند به گنج زاده اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه امروز با نصف بعلاوه یک نفر رسمیت پیدا کرد و مصوبات مورد تایید است. تعدادی از دوستان با اینکه در اردو بودند باز هم در جلسه حاضر شدند. امیدوارم در جلسات بعدی همه اعضا حاضر باشند و جلسه با اکثریت نفرات برگزار شود.

وی در خصوص اینکه آیا حق اعضای غایب ضایع نشده است، گفت: گنج‌زاده زمانی که تاریخ جلسه را اعلام کرد، دستور جلسه را هم اطلاع داد. دوستان مطلع بودند. به واسطه اینکه در اردو هستند به احترام آنها جلسه برگزار شد. اگر دقت کنید چون اکثر دوستان شرایط قهرمانی دارند جمع کردن بیست نخبه سخت است و قطعا غیبت در جلسات بعدی هم وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در خصوص ادعای احسان حدادی برای برگزاری نشست خبری، افزود: وظیفه دارم در مورد اتفاقات کمیسیون صحبت کنم به همین دلیل نمی‌توانم در مورد تصمیمات دوستان اظهار نظر کنم. دوستان اگر صحبتی دارند در جلسه کمیسیون بیایند. این مشکل و معضلات باید در داخل خانواده حل شود تا بدون کدورت کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. 

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کمیسیون در آرامش باشد همه اهداف ما برای انجام کارهای گروهی است و همه موضوعات رای گیری می‌شود. 

بیداریان یادآوری کرد: در جلسه امروز مصوب شد که هر ماه یک جلسه وبینار و یک نشست حضوری داشته باشیم و جلسه بعدی با حضور وزیر ورزش باشد. طرحی در خصوص ارتباط با کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها و تعیین اولویت ‌ها در دست است و می‌توانیم یک بانک اطلاعات کامل داشته و به هیئت اجرایی ارائه کنیم.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن المپیک زمستانی، قرار شد نشستی را با ورزشکاران این رشته برگزار کنیم.
همچنین مقرر شد یک جلسه با رییس صندوق برای مشکلات جمع‌آوری بانک اطلاعاتی داشته باشیم.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات