Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، این پنت‌هاوس دارای استخر، آسانسور پرسرعت و سینمای VIP است و در محله نیاوران قرار دارد.

همچنین بر اساس اطلاعات درج شده در آگهی تمام تجهیزات پنت‌هاوس از ۳۰برند سرشناس دنیا خریداری شده و دارای ۲۵ پارکینگ سندی است.

این پنت‌هاوس در طبقه سی‌ام یک آپارتمان جا خوش کرده است.

تحقیقات خبرنگار همشهری نشان می‌دهد قیمت هر متر پنت‌هاوس در مناطق شمالی تهران بین۲۵۰ تا ۳۵۰میلیون تومان است و اگر میانگین قیمت هر متر این پنت‌هاوس را ۳۰۰میلیون تومان در نظر بگیریم خریدار برای خرید آن باید ۱۵۰۰میلیارد تومان باید پرداخت کند که به قیمت دلاری با دلار ۳۰هزار تومان می‌شود ۵۰میلیون دلار!

رتبه دوم بزرگ‌ترین پنت‌هاوس آگهی شده در تهران هم به پنت‌هاوسی ۱۸۰۰متری در منطقه الهیه تعلق می‌گیرد که مالکش هر متر آن را ۲۸۰میلیون تومان قیمت گذاشته و جمعا با ۵۰۴ میلیون تومان می‌شود آن را خرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 641309 برچسب‌ها تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران پنت هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها

به گزارش همشهری، این شهر هم‌اکنون از سامانه‌های روسطحی و زیرسطحی بسیاری برخوردار است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله مشخصی دارد. در چنین شرایطی مدیریت شهری برای توسعه زیرساخت‌های ترددی شهر در ۲جبهه تلاش می‌کند. در اتوبوسرانی از یک سو با اتکا به تولید داخل، کار سفارش اتوبوس‌های نو را به مراحل اجرایی رسانده و از سوی دیگر با طرف خارجی قرارداد تامین اتوبوس‌های برقی جدیدی را منعقد کرده که می‌تواند آینده‌ای روشن برای تردد اتوبوسی شهر در پی داشته باشد.

در بخش مترو نیز قرارداد تامین واگن به مراحل اجرایی پیش‌پرداخت نزدیک شده و تعداد واگن نیز افزایش یافته است. به این ترتیب مدیریت شهری ششم وارد میدان شده تا حمل‌ونقل تهران را طی زمان مشخصی کاهش دهد. البته مخالفان داخلی و تحریم‌های خارجی هریک تلاش می‌کنند به‌نحوی مدیریت شهری را از ریل خارج کنند اما تیم شهرداری تهران همچنان در ۴جبهه در حال مقابله با مشکلات است.

کد خبر 848642 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها موتور و موتور سوار اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس حمل و نقل شهری مترو تهران

دیگر خبرها

  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • نرخ خرید در بازار مسکن؛ قطب سرمایه گذاری ملک در منطقه ۲۰ تهران