Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:45:36 GMT

حمله تند گل‌گهر به استقلال

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۷۹۹۵

حمله تند گل‌گهر به استقلال

بعد از بیانیه باشگاه استقلال و انتقاد به حضور بازیکن گابنی گل گهر، اکنون این باشگاه سیرجانی نیز در بیانیه‌ای تند پاسخ آن را داده است. 

به گزارش "ورزش سه"، اعتراض باشگاه استقلال به حضور مهاجم گابنی در گل گهر که با مصاحبه امروز بیژن طاهری سرپرست استقلال همراه شده بود، اکنون با پاسخ تندی از سوی باشگاه سیرجانی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حیدر افسری سرپرست باشگاه گل گهر در این رابطه گفته است: ما قصد داشتیم با احترام و در کمال آرامش به کار خودمان ادامه دهیم و در مورد دیگر تیم‌ها صحبتی نکنیم. اما متاسفانه حرفهایی مطرح می‌شود که خلاف اخلاق حرفه‌ای و حتی عمومی است. در ماجرای انتقال بایناما به گل‌گهر ما همه مراحل قانونی را طی کردیم و پس از مکاتبه مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون گابن مجوز بازی او صادر کرد و نص صریح قانون در هیچ حالتی او را بازیکن غیرقانونی نمی‌داند. اگر وکلای باشگاه تان حرف دیگری به شما زده اند فریب تان داده‌اند.

 

در بخش دیگری از این بیانیه که در قالب مصاحبه منتشر شده است با اشاره به نتایج این فصل استقلال آمده است: جای فرافکنی و انتقال استرس و فشار بابت هزینه‌های فراوان و نتیجه گیری ضعیف در زمین فوتبال تلاش کنید و به موفقیت برسید و دنبال گدایی امتیاز و آویزان شدن به دیگر باشگاه های  محترم نباشید.


سرپرست باشگاه گل گهر به ماجرای جذب آیاندا پاتوسی توسط باشگاه استقلال در گذشته پرداخته است و در این زمینه گفته: بهتر است در مورد حضور پاتوسی و بازی او برای استقلال صحبت کنید که هیچکدام از تشریفات قانونی را طی نکرد با دستنویس مربی وقت آفریقای جنوبی و داستان‌های عجیب در استقلال بازی کرد که اگر قرار به تغییر نتایج بود الان در دسته اول بازی می‌کردید.

 

ادامه کنایه‌های باشگاه گل گهر به رقیب خود با اشاره به جذب نفرات خارجی این فصل استقلال همراه شده است: در همین فصل بازبکنان خارجی شما بدون ضمانتنامه بانکی ثبت قرارداد کردند و با توسل به مراجع فراقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. راستی با ۴٠٠ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه ای گرفتید و یا نحوه گرفتن مجوز پزشکی مهاجم چهارصد هزاردلاری که خریدید چگونه طی شد؟ 

 

در شرایطی که باشگاه استقلال و بیژن طاهری درخواست کاهش 8 امتیاز از گل گهر را داشته اند، افسری در این خصوص اینطور واکنش نشان داده است: فقط می‌توانم بگویم آقایان حداقل به علم ریاضیات احترام بگذارند و شمارش را یاد بگیرند چون ما از سه بازی هفت امتیاز گرفتیم و خوب نیست در عصر اینترنت ریاضیات ضعیفی داشته باشیم. آنهایی که این حرفها را به شما دیکته می‌کنند بهتر است به ریاضی ساده هم اهمیت بدهند و فرار رو به جلو را کنار بگذارند.

استقلال تهران گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران گل گهرسیرجان باشگاه استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال در نبرد با تراکتور، برای بیست‌ودومین مسابقه پیاپی در فصل جاری توانستند شکست‌ناپذیر بمانند و حالا اگر در ۵ دیدار پیش‌رو روند شکست‌ناپذیری آبی‌ها تمدید شود، آن‌ها می‌توانند بار دیگر رکورد تاریخی سرخ‌پوشان پایتخت را در لیگ برتر بشکنند و بعد از تیمِ مجیدی، استقلالِ نکونام به دومین تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهد شد.

سرخ‌پوشان پایتخت در اواخر لیگ ششم و اوایل لیگ هفتم با هدایت دنیزلی و قطبی، در ۲۶ بازی پیاپی شکست نخوردند و تا پیش از قهرمانی استقلال با مجیدی، رکورد بیشترین هفته پیاپی شکست‌ناپذیری در لیگ برتر ایران در اختیار پرسپولیسی‌ها بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس