Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد

کرگر در انتقاد به بازی کاسمیرو می‌گوید او در دیدار مقابل پالاس نمایش مسخره‌ای داشت.

طرفداری | جیمی کرگر پس از شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس، این تیم را "یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تحت هدایت یک سرمربی در لیگ برتر" نامیده است.

به گزارش دیلی میل، کریستال پالاس دوشنبه شب در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-0 منچستریونایتد را شکست داد. جیمی کرگر در برنامه شبانه فوتبالی پس از بازی به شدت از شیاطین سرخ انتقاد کرد. مفسر شبکه اسکای اسپورتس و کاپیتان سابق باشگاه لیورپول به اشتباهات دفاعی و فقدان یک رهبر در جمع شیاطین سرخ اشاره کرد. تیم اریک تن هاخ در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با مشکلات فراوانی روبرو شده و تیم او انواع و اقسام رکوردهای منفی را از خود برجای گذاشته است. کرگر پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورتس گفت:

منچستریونایتد یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های تحت مربیگری لیگ برتر است. این یک واقعیت است که باید قبول کنیم. در این دیدار برونو فرناندز و مارکوس رشفورد از ترکیب یونایتد غایب بودند و هم تیمی‌هایشان در غیاب آنها نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. وقتی بهترین بازیکنان خود را از دست می‌دهید، سطح عملکرد شما افت می‌کند.

تن هاخ به عملکرد و باور بازیکنانش نیاز دارد. شما باید به هواداران این باور را تلقی کنید که چیزی در اینجا برای کار کردن وجود دارد. من به سختی می‌توانستم تصور کنم که منچستریونایتد امشب پیروز می‌شود. هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به پالاس ببازد. حتی تیم زیر 23 سال یونایتد هم انتظار ندارم 4-0 ببازد.

کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد؛ تحقیر تاکتیکی پروژه سیاه

کرگر در ادامه با اشاره به گل اولی که منچستریونایتد از کریستال پالاس دریافت کرد، اظهار داشت:

هیچ‌جوره نمی‌شد که توپ به آنجا برود. اریکسن و کاسمیرو چکار می‌کردند؟ مینو باید به جلوتر می‌رفت. وان بیساکا فقط آنجا چه کار می‌کند؟ می‌بینید دوباره رهبری در تیم وجود ندارد، هیچکس مسئولیت‌پذیر نیست. اریکسن به زمین می‌افتد، کاسمیرو امشب واقعا بازی مسخره‌ای به نمایش گذاشت.

کرگر در پایان صحبت‌هایش در انتقاد از بازیکنان منچستریونایتد گفت:

من هرگز سرمربی یا مدیر نبوده‌ام، اما بازیکن بوده‌ام و برخی از چیزهایی که می‌بینم اشتباه است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل دوم و تماشایی اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۴-۰ منچستریونایتد)
  • گل میچل به منچستریونایتد (کریستال پالاس 3-۰ منچستریونایتد)
  • گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)
  • گل اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۱-۰ منچستریونایتد)
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس