Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:00:21 GMT

گادوین منشا هم آقای گل شد، هم از 50 گل گذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۸۶۴۶

گادوین منشا امروز 2 گل به ثمر رساند

گادوین منشا امروز 2 گل از 3 گل مس را در رفسنجان زد و با 5 گل آقای گل مسابقات فوتبال لیگ ایران شد، او با زدن این گل ها در فوتبال ایران از مرز 50 گل گذشت.

به گزارش طرفداری، تیم مس رفسنجان در یک بازی جذاب 3-0 تیم ذوب آهن را در اصفهان برد تا موقعیتی شایسته در لیگ فوتبال ایران پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روز گادوین منشا با زدن 2 گل، در فوتبال ایران از مرز 50 گل گذشت و با گل دومش به 51 گل رسید.

منشا در فوتبال ایران برای 5 تیم پیکان، پرسپولیس، استقلال، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان بازی کرده است.

او در مسابقات مختلف برای تیم های مختلف این تعداد گل را زده است:

پیکان 15 گل در لیگ، 1 گل در جام حذفی، 16 گل در مجموع پرسپولیس 5 گل در لیگ، 2 گل در جام حذفی و 7 گل در آسیا، 14 گل در مجموع استقلال، 1 گل در لیگ، 1 گل در مجموع  گل گهر سیرجان 14 گل در لیگ و 1 گل در جام حذفی، 15 گل در مجموع مس رفسنجان 5 گل در لیگ، 5 گل در مجموع

مجموع گل های گادوین منشا در لیگ ایران: 51 گل

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! رسانه رسمی استقلال علیه داور دربی سند رو کرد؛ پنالتی بود؟ (عکس) یک چهارم بازی های لیگ بدون گل تمام شد؛ آبرو ریزی! واتسکه: انتقاد بلینگام از داور؟ او به کسی توهین نکرد و فقط حقیقت را گفت ژاوی: می توانیم بایرن مونیخ را شکست دهیم؛ نمی توانیم باز هم ناکام شویم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران گادوین منشا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان