Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@12:57:52 GMT

تاتنهام با کونته هر هفته پیشرفت می‌کند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۸۶۵۲

تاتنهام زیر نظر آنتونیو کونته فاصله ای تا رسیدن به نقطه امن کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، شروع ضعیف نونو اسپریتو روی نیمکت اسپرز باعث شد مدیران تاتنهام خیلی زود دست به قطع همکاری با این سرمربی پرتغال زده و بالاخره بعد از چند بار اقدام با آنتونیو کونته، سرمربی پرافتخار و ایتالیایی به توافق دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان زیادی از ورود این سرمربی به لندن سپری نشده و تاتنهام هر هفته نسبت به هفته گذشته نمایش بهتری ارائه می دهد.

 

این تیم امروز در استادیوم خانگی خود پذیرای نووریچ سیتی بوده و به برتری شیرین و مقتدرانه 0-3 دست یافت. در همان دقایق ابتدایی بود که لوکاس مورا با ضربه ای تماشایی و فوق العاده موفق به باز کردن دروازه حریف شد. در نیمه دوم حملات اسپرز ادامه یافته و آنها دو بار دیگر توسط داوینسون سانچس و سون هیونگ مین به گل رسیده و در نهایت با ثبت کلین شیت، با سه گل حریف نگون بخت خود را مغلوب کردند.

 

از زمان ورود آنتونیو کونته به رختکن تاتنهام این تیم در تمامی دیدارهای خانگی خود پیروز شده و این رکورد امروز نیز ادامه یافت. حالا اسپرز با یک بازی کمتر نسبت به وستهام در رتبه پنجم جدول قرار داشته و در صورت کسب پیروزی در آن مسابقه به رده چهارم می رسد. در این صورت فاصله اسپرز با صدر جدول هشت امتیاز خواهد شد، اما در شرایطی که این روند ادامه یابد حتی رویای رسیدن به رتبه های بالاتر نیز برای آنتونیو کونته و تیمش غیرممکن نخواهد بود.

 

 

 

 

 

آنتونیو کونته تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونیو کونته تاتنهام آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!

مهاجم سابق اینتر و رم، به سیمونه اینزاگی حمله کرد و گفت که او دو قهرمانی سری آ را به تیم‌های ضعیف‌تر واگذار کرده است.

طرفداری | آنتونیو کاسانو اخیرا در رویدادی در کاتانیا صحبت می‌کرد و از او در مورد قهرمانی اینتر در سری آ ایتالیا سوال شد. با وجود اینکه اینتر با بیش از یک ماه باقی مانده از فصل، اسکودتو را به دست آورد، کاسانو با انتقاد از سیمونه اینزاگی گفت:

عجیب است که اینزاگی به عنوان یک مربی درجه یک شناخته می‌شود. از نظر من، او باید به خاطر این که تا به حال اسکودتو نبرده بود، مورد انتقاد قرار گیرد، اما مهمتر از آن، به خاطر از دست دادن آنها مقابل دو تیم ضعیف تر (میلان ۲۰۲۲ و ناپولی ۲۰۲۳).

کاسانو همچنین سرمربی یووه، ماسیمیلیانو آلگری را به باد انتقاد گرفت و گفت که برخی مربیان از پوشش مطبوعاتی مطلوب بهره‌مند می‌شوند، که احتمالاً تحت تأثیر روابط شخصی در صنعت رسانه است.

برخی از مربیان رابطه بسیار خوبی با مطبوعات دارند. الگری حلقه‌ای از دوستان را دارد که به طور مثبت در مورد او می‌نویسند. سال گذشته، او به راحتی و بدون دردسر، پاردس و دی ماریا را کنار گذاشت. او از دی ماریایی که شش ماه قبل با آرژانتین قهرمان جهان شده بود، انتقاد کرد. ما در مورد یک بازیکن پدیده صحبت می‌کنیم، کسی که در فینال‌ها می‌درخشد و در این فصل برای بنفیکا ۲۲ گل به ثمر رسانده است. آلگری می‌خواهد اعتبار بگیرد و روی دوستانش حساب می‌کند تا به او برای ماندن در کانون توجهات کمک کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • سومین شکست متوالی تاتنهام و کسب ۳ امتیاز شیرین چلسی در خانه
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • چلسی - تاتنهام؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم