Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در هفته چهاردهم بوندسلیگا در سیگنال ایدونا پارک مقابل یکدیگر قرار گرفتند و دورتموند با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب بایرن مونیخ شد. فلیکس تسوایر داور درکلاسیکر شب گذشته در دو صحنه مشکوک به پنالتی تصمیمات متفاوتی گرفت و باعث شد انتقادات زیادی به سمت او روانه شود و حواشی زیادی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری به نقل از اشپورت آینتس، حال فدراسیون فوتبال آلمان با بررسی صحنه های مشکوک به پنالتی این بازی، تصمیمات فلیکس تسوایر را درست می داند. کارشناس فدراسیون فوتبال آلمان در مورد صحنه برخورد لوکاس هرناندز و مارکو رویس گفت:

هنگامی که لوکاس هرناندز به مارکو رویس برخورد می کند، تماس با بالاتنه و فشار خفیفی از سوی بازیکن بایرن وجود دارد و در این صحنه هیچ ضربه ای به ناحیه پا وارد نمی شود. تسوایر از کمک داور ویدویی استفاده نکرد زیرا به صحنه دید و کنترل کامل داشت. دوئل و کورس ها به عنوان خطا ارزیابی نمی شوند. هر چند در ابتدای این صحنه، ارلینگ هالند در موقعیت آفساید بود. این به این معنی است که حتی اگر برخورد این ۲ بازیکن در VAR بررسی می شد، چون ارلینگ هالند در موقعیت آفساید بود پنالتی گرفته نمی شد.

 کارشناس فدراسیون در مورد خطای هند متس هوملس:

 بازیکن دورتموند درحالی که بازوی خود را جلوی توپ می گیرد، به صورت فعال حرکت می کند، همچنین وضعیت قرار گرفتن بازوی هوملس در این صحنه نباید به عنوان یک موقعیت طبیعی ارزیابی شود. هر چند هوملس به توپ نگاه نمی کرد، اما می توانست ارزیابی درستی از نحوه حرکت توپ داشته باشد. تسوایر در این صحنه چون دید و تسلط کافی ندارد از کمک داور ویدویی کمک می گیرد تا ببیند که وضعیت دست و بازو متس هوملس به چه صورت بوده است. در نهایت تشخیص هندبال و پنالتی کاملا درست بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو رویس گل زد و تا مرز گریه رفت

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند یک نیمه طوفانی برابر آگسبورگ پشت سر گذاشت و با برتری 4-1 راهی رختکن شد. 

ستاره درخشان زمین مارکو رویس بود. کاپیتان که بعد از 12 سال در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد، در جریان بازی امروز یک گل زد و یک پاس گل داد و همه اینها تنها در 45 دقیقه.

او که با ضربه کرنر خود زمینه ساز گل سوم دورتموند توسط موکوکو شده بود، در دقیقه 34 گل چهارم تیمش را زد. رویس در مصاف تک به تک توپ را از روی سر دروازه‌بان عبور داد و تبدیل به گل کرد.

رویس که منقلب شده بود، به سمت هواداران رفت و در حالی که بغض کرده بود شادی خود را با آنها شریک شد.

دیگر خبرها

  • مارکو رویس گل زد و تا مرز گریه رفت
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود