Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره شکست تیمش برابر تیم نساجی مازندران گفت: کیفیت زمین برای ما و حریف خیلی سخت بود. در چند روز گذشته گفته می‌شد بازی در مشهد، ساری، تهران یا قائمشهر است. این زمین برای حریف کمی آسان‌تر بود، زیرا آنها در این چمن بازی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فوتبال نبود، بکش بکش بود،حریف از میزبانی به نحو احسن استفاده کرد. به نظرم هم پنالتی مشکوک بود و هم گل دوم نساجی آفساید بود.

اگر من را نخواهند، جدا می شوم

میثاقیان درباره اینکه با این شرایط و مشکلات مالی در تیم پدیده  می‌ماند یا نه گفت: کی گفت مشکل مالی؟!من کی گفتم مشکلات مالی داریم؟ این مشکلات شخصی است که باشگاه دارد. امروز ۲۰ درصد پول بازیکنان پرداخت شده است. اگر بخواهند کسی در فوتبال ما خراب کنند، می‌گویند ناهار نخورده یا پول آب معدنی ندارد. باشگاه به تعهداتش عمل کرد. من هم مربی هستم و اگر بخواهند هستم و اگر نخواهند می‌روم و مشکلی ندارم.

 حقمان نیست که این همه غریب باشیم 

او افزود: نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم بعد از گل به هم پاشیدیم. روی هم رفته روز‌های خوبی نداریم تیمی هستیم که خیلی غریب هستیم و حق‌مان نیست این همه غریب باشیم. در هر جا می‌رویم بهترین بازی‌ها را می‌کنیم و حق‌مان این نیست. مطمئنم بازیکنان ما بهتر خواهند شد. امروز هم خیلی ناراحت بودم با هم خیلی سر بازی بحث کردیم که چرا اینطور بازی کردیم، خود بازیکنان هم ناراحت بودند که چرا نتوانستیم خوب بازی کنیم.

بازیکنان ما از ناحیه داور و زمین تحت فشار بودند 

او درباره  اینکه تمامی خبرنگاران آی دی کارت داشتند، گفت: ما خیلی مظلوم هستیم. اینکه می‌گویید مغلطه می‌کنیم این طور نیست. باختیم و حرفی نداریم، اما در پشت سر نیمکت آن‌ها بالای ۳۰ نفر روی نیمکت بودند، ما چهار نفر بودیم و این موضوع صحیح نیست. بازیکنان ما از ناحیه داور و زمین تحت فشار بودند. در نیمه اول بد بازی نکردیم، اما در نیمه دوم که شرایط زمین بدتر شد،   بازی خوبی انجام ندادیم و  شکست خوردیم.  

مدیر رسانه ای ما نتوانست بلیت خریداری کند

میثاقیان درباره شرایط و امکانات تیم پدیده و اینکه حتی مدیر رسانه‌ای تیم بلیت هواپیما برایش گرفته نشده گفت: نه اینطور نیست او بلیت گیر نیاورده است. ما خودمان با هواپیما می‌رویم و  این حرف‌ها خوب نیست، زیرا به باشگاه توهین می‌کنید. رجب زاده مدیر رسانه‌ای و شکری مشاور باشگاه بلیت گیرشان نیامد. پرواز‌های ساری کم و شلوغ است و این گونه نیست که ما برایشان بلیت نخریده باشیم و بگویید وضع باشگاه خوب نیست.

سرمربی پدیده درباره  اینکه در مسابقات خارجی فوتبال یک سرمربی کنار خط حضور دارد، اما در کشورمان و اکثر تیم‌ها کنار خط خیلی شلوغ است گفت: من ۳۰ سال مربی هستم و اصلا به داور توهین نکردم و همه اخلاق و رفتارم را می شناسند. جوانتر هم بودم اصلا خط را نمی‌بینیم. در کشورمان هم مقررات دارد. امروز با سیدصالحی ۴ نفر روی نیمکت حضور داشتیم. آن‌ها ۸-۹ مربی داشتند، ما تدارکات هم نداشتیم. در کشورمان هم قوانین وجود دارد و اگر مربی کارت بگیرد محروم می‌شود.  

بیشتر بخوانید

نساجی مازندران ۲ - پدیده مشهد صفر/ ناکامی شاگردان الهامی تمام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پدیده اکبر میثاقیان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفت‌زدگی بایرنی‌ها در برنابئو: عجب ورزشگاهی!

به گزارش "ورزش سه"، بازی حساس بین تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید فرداشب برگزار می‌شود. این بازی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود.

ورزشگاه برنابئو با ریاست فلورنتینو پرز در باشگاه رئال مادرید، مورد بازسازی بزرگی قرار گرفته است. در برنابئو جدید مهمترین تغییرات داخل استادیوم سقف متحرک، زمین چمن متحرک، اسکوربرد 360 درجه و استفاده از تکنولوژی های بسیار پیشرفته برای هواداران است.

بازیکنان بایرن این فرصت را دارند که فرداشب در چمن این ورزشگاه به مصاف پرافتخارترین تیم اروپا بروند. به همین دلیل امروز فرصتی ایجاد شد تا از شرایط این ورزشگاه آماده شوند.

اعضای تیم بایرن پس از کنفرانس خبری توماس توخل فرصت این را پیدا کردند که آخرین جلسه تمرینی قبل از رویارویی با رئال را در برنابئو برگزار کنند.

نشریه اسپانیایی آاس ویدیویی منتشر کرده که در آن نشان می‌دهد بازیکنان بایرن از بازسازی ایجاد شده در برنابئو کاملا شگفت زده هستند. بعضی از بازیکنان با دست کشیدن روی چمن وضعیت آن را بررسی می‌کنند و برخی دیگر هم به اسکوربرد جدید اشاره می‌کنند و مشخص است که آن را پسندیده‌اند.

دیگر خبرها

  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • شگفت‌زدگی بایرنی‌ها در برنابئو: عجب ورزشگاهی!
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • پرسپولیس با هواپیما در ساری، اوسمار به نشست نمی‌رسد/ عالیشاه سرخپوشان را همراهی می کند
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود