Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@06:39:46 GMT

از بازداشتی‌های اعتراضات اصفهان چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۹۱۱۰

از بازداشتی‌های اعتراضات اصفهان چه خبر؟

آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت دستگیرشدگان اعتراضات اصفهان، گفت: عده‌ای فرصت طلب از مطالبه به حق کشاورزان سوءاستفاده کرده و در این بستر به موج سواری پرداختند. این افراد در زمین دشمن و معاندان نظام بازی کردند که حساب آنها با کشاورزان جداست. قطعاً کشاورزان مورد حمایت دستگاه قضائی و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی هستند و مطالبات بحق آنان هم از راه‌های قانونی پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای رسیدگی به جرائم دستگیر شدگان شعبه ویژه ای در دادسرای مرکز استان تشکیل شده و قطعاً برابر با قانون و مقررات بدون هیچ گونه افراط و تفریطی با آنان برخورد می‌شود.

به گفته مدیرکل دادگستری استان اصفهان افرادی که تحت قرار و وثیقه بودند از امروز با معرفی وکیل و وثیقه گذار طبق قانون آزاد می‌شوند.

جعفری گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده از محرکان اصلی بودند که حق اعتراض داشتند و به اعتراض آنها رسیدگی شده است. آنهایی که دادگاه اعتراض آنها را نپذیرفته، فعلاً در قرار بازداشت موقت می‌مانند و همه مراحل پرونده دستگیرشدگان عیناً طبق قانون پیگیری خواهد شد.  ما که امروز در جامعه اسلامی ایران کنار هم زندگی می‌کنیم نباید اجازه دهیم که عده‌ای با هنجارشکنی جامعه را به انحراف بکشانند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: با هرگونه پرخاشگری، تعرض و تعدی به آمران به معروف و ناهیان از منکر برابر قانون برخورد می‌کنیم و شعب ویژه ای برای رسیدگی به پرونده این افراد تشکیل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اعتراضات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۲۰ راس گوسفند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بنا به اعلام مسئولین پلیس راه پیرانشهر علت سرعت غیر مجاز ماشین سواری بوده که باعث حادثه شده است.   این حادثه در حالی اتفاق افتاده که به کوچ میان بند عشایر چند روزی باقی نمانده است.   یکی از دلایل این حوادث از بین رفتن مسیر کوچ و همچنین عدم رعایت کشاورزان و دخل و تصرف به منابع طبیعی می‌باشد که برخورد مسئولین مربوطه با کشاورزان متخلف را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای کشاورزان فارس
  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند