Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:12:35 GMT

شریفات: این برد تقدیم به حاج رسول

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۹۲۸۵

هافبک با تجربه آلومینیوم برتری مقابل تراکتور را به سرمربی تیمش تقدیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل شریفات پس از زدن گل سه امتیازی در دیدار هفته پنجم مقابل نفت مسجدسلیمان، امروز هم در جریان دیدار برابر تراکتور نمایش موثری داشت و توانست در لحظات پایانی نیمه اول توپ ارسالی توسط مصطفی احمدی از روی کرنر سمت چپ زمین را با ضربه سر تبدیل به گل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شریفات درباره برتری آلومینیوم مقابل تراکتور اظهار کرد: در شروع بازی کمی سردرگم بودیم، اما به مرور زمان کنترل بازی را در دست گرفتیم  و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. ضمن احترام به تراکتور، به نظرم تیم برتر زمین بودیم و علاوه بر دو گلی که زدیم، می‌توانستیم حداقل دو گل دیگر هم بزنیم که این اتفاق نیفتاد.

 

 

 

 

 

او با بیان اینکه شناخت خوبی از تراکتور داشتیم، ابراز کرد: با توجه به اینکه آقا رسول(خطیبی) در تراکتور سرمربیگری کرده‌اند و شرایط این مسابقه را می‌دانستند، نکات خیلی خوبی به بچه‌ها گفتند و کاملا ما را آماده این بازی کردند. تمام بازیکنان آلومینیوم هم امروز با جان و دل کار کردند و واقعا می‌خواستیم برنده باشیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

 

هافبک با تجربه آلومینیوم ادامه داد: برد در این بازی واقعا برای ما اهمیت داشت چون دو هفته پشت سر هم مساوی کرده بودیم و از طرف دیگر می‌خواستیم خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم. خوشحال هستیم که توانستیم با یک نمایش عالی سه امتیاز مهم را مقابل تراکتور بگیریم و برد در تبریز را تقدیم حاج رسول(خطیبی) کنیم.

 

شریفات یادآور شد: مطمئن باشید بازیکنان ما با این برد مغرور نمی‌شوند؛ همانطور که پس از بازی با فولاد و پرسپولیس غرور نگرفتند و کارشان را انجام دادند. از فردا خودمان را برای دیدار مقابل فجرسپاسی آماده می‌کنیم و با همه وجود کار می‌کنیم تا سه امتیاز بازی بعدی را هم بگیریم و به روند خوبی که داریم، ادامه بدهیم.

اسماعیل شریفات آلومینیوم اراک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسماعیل شریفات آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • نگاهی به دومین بازی ذوب‌آهن در جام حذفی؛ دوئل انتقامی
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!