Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:36:26 GMT

گلپایگان میزبان مسابقات ملی مهارت

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۹۳۳۱

گلپایگان میزبان مسابقات ملی مهارت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش اخوان مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ملی مهارت کشوری با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارتی با رقابت ۱۷ نخبه کشوری به میزبانی گلپایگان در ۲۷ آذرماه، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات با هدف انتخاب برترین‌ها برای مسابقات شانگ‌های چین در سال ۲۰۲۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش اسپانسر در برگزاری مسابقات علمی، گفت: در سال‌های گذشته سازمان فنی و حرفه ای هزینه مسابقات را تأمین می‌کرد.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی گلپایگان در برگزاری مسابقات ملی مهارت، گفت: یقین دارم سطح مسابقات و کیفیت کلاس‌های در این شهرستان کمتر از مسابقات جهانی نیست.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای متولی مسابقات ملی مهارت است، گفت: اجرای این مسابقات توسط اسپانسرها و فعالان بخش صنعت موجب موفقیت کشورها در بخش‌های اقتصادی و صنعتی می‌شود.

اخوان گفت: آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشکده فنی و حرفه‌ای نقش تسهیل‌گر و کمک کننده در برگزاری مسابقات ملی مهارت را بر عهده دارند.

وی گفت: به دلیل نبود برنامه کاری در کشور، بیش از ۸۰ درصد نخبگان مهارتی و المپیاد کشوری استان اصفهان در خارج از کشور مشغول کار شدند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را مطرح شدن نام گلپایگان و فرهنگ سازی مهارت آموزی دانست و گفت: از فرصت مسابقات ملی مهارتی برای فرهنگ سازی مهارت آموزی در شهر گلپایگان استفاده شود.

در ادامه حسین یارمحمدیان، فرماندار گلپایگان ضمن قدردانی از اسپانسر مسابقات علمی، گفت: مسابقات ملی مهارتی در این شهرستان ۲۷ آذرماه به برگزار می‌شود.

وی گفت: پیگیری‌هایی انجام دادیم تا دستگاه‌های مربوطه شهرستان در برگزاری این رویداد علمی در گلپایگان همکاری لازم را انجام دهند.

فرماندار گلپایگان برگزاری مسابقات کشوری علمی در این شهرستان را نماد علمی دانست و گفت: برگزاری مسابقات علمی موجب ترغیب جوانان به انتخاب رشته‌های فنی و حرفه‌ای می‌شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ملی مهارت مهارت آموزی مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزاری مسابقات ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیئت ووشو مازندران گفت: مسابقات قهرمانی ووشو ساندا رده سنی جوانان و نوجوانان با حضور ۱۵۰ ورزشکاز از ۱۸ شهرستان در کلارآباد عباس آباد برگزار شد.

خلیلی سوادکوهی با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات تیم ملی در تیر ماه برای حضور در مسابقات جهانی به کشور برونئی اعزام خواهند شد افزود: یکی از برنامه‌های مهم هیئت ووشو مازندران برگزاری مسابقات لیگ استان در رده سنی نونهالان، جوانان و نوجوانان با هدف پشتوانه سازی و تقویت زیر ساخت‌ها می‌باشد.

او ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها در رده سنی جوانان تیم‌های نور، آمل و عباس آباد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رده سنی نوجوانان تیم‌های نور، تنکابن و عباس آباد مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در پایان این مسابقات از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار شهرستان عباس آباد تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان