Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سرخ پوشان تبریز از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.

به گزارش برنا از اراک،  دیدار تیم های تراکتور و آلومینیوم اراک  در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز آغاز شد.

نیمه نخست این بازی در حالی شروع شد که دروازه بان اول تیم تراکتور بدلیل مصدومیت نتوانست دراین دیدار همراه تیمش باشد و سولدو سرمربی تیم تراکتور ناچارا دروازه را به ناصر سالاری سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تراکتور در این نیمه نتوانست آن طور که باید از موقعیت های به دست آمده استفاده کند و در مقابل این تیم مهمان بود که با رهنمودهای رسول خطیبی توانست نیمه نخست را مدیریت کرده و در ثانیه های پایانی بازی نیمه نخست با گل اسماعیل شریفات برنده به رختکن برود. 

با شروع نیمه دوم شاگردان خطیبی از نقطه ضعف تیم میزبان استفاده کرده و در دقیقه ۴۹ توسط محمد امین اسدی گل دوم را به ثمر رساندند.

دقیقه ۶۲ بازی تیم تراکتور صاحب ضربه ایستگاهی شد که باز نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و در نهایت توپ در اختیار بازیکنان تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت.

دقیقه ۶۵ شاگردان سولدو یک کار تیمی را تدارک دیدند که با عکس العمل دروازه بان تیم حریف به نتیجه نرسید.

محمد عباس زاده دقیقه ۷۸ بازی توپ را به تور چسباند اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۸۲ عباس زاده دوباره موفق به گل زنی شد که باز آفساید اعلام شد.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب ناصر سالاری، عبدالله حسینی، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور(محمد عباس زاده)، عبدالله ناصری، بهزاد سلامی(سامان نریمان جهان)، اکبر ایمانی، رضا دهقانی(محمد مسلمی پور)، سعید واسعی(محمد قادری) و علی فتحی مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی کرد.

تیم آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌ زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائد رحمتی، اسماعیل شریفات(سینا حاتمی)، محمد علی ‌نژاد، علیرضا نقی‌ زاده(میثم آقایی)، محمدامین اسدی(امیر نوری) وارد میدان شد.

 داوری این بازی را اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط، حمید سبحانی، مهدی شفیعی کمک های وی و یاسر همرنگ به عنوان داور چهارم و بهرام مهر پیما به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی هادی محمدی از تیم تراکتور و میلاد شیخ فخر الدینی از تیم آلومینیوم اراک با کارت زرد جریمه شدند.

 بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ، مقرر بود احمد محمدی، حمید سبحانی، مهدی شفیعی و مسعود حقیقی، بازی امروز تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک را داوری کنند، که اشکان خورشیدی به‌ عنوان داور وسط و یاسر همرنگ به عنوان داور چهارم جایگزین نفرات قبلی شدند.

با تعویض سامان نریمان جهان در شروع نیمه دوم بازو بند کاپیتانی را اکبر ایمانی به وی تحویل داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی هادی محمدی جهان لیگ برتر هفته هشتم لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک تیم تراکتور عنوان داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!

به گزارش ورزش سه، چادرملو اردکان با شکست تیم‌های آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی رسید و در قرعه کشی امروز مشخص شد که باید در این مرحله میزبان آلومینیوم اراک باشد و برای شگفتی‌سازی در جام حذفی تلاش کند.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت؛ آنها در جدول لیگ آزادگان هم با یک بازی بیشتر نسبت به فجرسپاسی در رتبه دوم حضور دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی مجتبی حسینی در بازی مرحله یک چهارم نهایی تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود، بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند و این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم هم با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را دنبال کنند.

البته آلومینیوم اراک هم با شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رسید و خود آنها هم در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند و این روزها با گلر آماده ای که دارند در ضربات پنالتی شانس بالایی خواهند داشت.

چادرملو با 3 گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است و همین موضوع آنها را در جام حذفی غیرقابل پیش بینی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)