Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز نخست مرحله چهارم دور رفت لیگ هندبال برگزار شد.

به گزارش برنا، در روز نخست مرحله چهارم دور رفت لیگ هندبال سه دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها سپاهان موفق به پیروزی مقابل ذوب آهن شد.

در حساس‌ترین دیدار و در مصاف دو همشهری اصفهانی، فولاد سپاهان بازی به خوبی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه ۳ امتیاز از حریف پیش افتاد اما پس از آن ذوب‌آهن بر بازی مسلط شد و توانست نتیجه را در نیمه نخست ۱۳_۱۳ مساوی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی در نیمه دوم نیز نزدیک و نفسگیر دنبال شد و در فاصله ۱۳ ثانیه مانده به پایان بازی اعلام خطای پنالتی به سود فولاد سپاهان سبب شد هیجان این مسابقه که با نتیجه مساوی ۲۴_۲۴  دنبال میشد به اوج خود برسد. محمدرضا اورعی پشت پنالتی ایستاد و توانست توپ خود را گل کند.

در ادامه شاگردان صادقی در ۱۰ ثانیه پایانی بازی موقعیت حمله خود را از دست دادند و توپ بادآورده به محمد سیاوشی دروازه‌بان فولاد رسید و وی دروازه خالی ذوب آهن را برای بیست و ششمین بار باز کرد تا نتیجه پایانی ۲۶_۲۴ به سود طلایی‌پوشان سپاهان رقم بخورد. 

در دیگر دیدار روز نخست تیم هندبال زغال سنگ طبس مقابل سپاهان نوین اصفهان به پیروزی رسید.

زغال‌سنگ که نیمه اول را با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود خود تمام کرده بود، در نیمه دوم نیز برتری خود را حفظ کرد و در پایان ۲۵ بر ۲۲ مقابل حریف پیروز شد. 

در آخرین دیدار نیز دو تیم ستارگان دشتستان و رعد پدافند آمل به مصاف هم رفتند که در پایان ستارگان دشتستان ۲۸_۲۶ نتیجه این دیدار را به سود خود ثبت کرد.

انتهای پیام //

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ذوب آهن فولاد بازی اصفهان هندبال لیگ سپاهان روز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات مرحله نخست جام جهانی تیروکمان در مرحله حذفی کمان ریکرو به میزبانی شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.   فائز محمدی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل نماینده اندونزی شکست خورد.   رضا شبانی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.   محمدحسین گلشنی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل کمانداری از فرانسه شکست خورد.   صادق اشرفی در مسابقات ریکرو در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان رفت و با نتیجه ۷ بر یک شکست خورد.   مبینا فلاح در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب کمانداری از کره جنوبی شد.   یسنا پورماهانی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه