Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@16:25:47 GMT

نمره دولت سیزدهم را باید مردم بدهند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۹۶۹۵

رئیس جمهوری با بیان اینکه در ۱۰۰ روزگی دولت ۱۰۰ میلیون دز واکسن تزریق شده است، گفت: بازآفرینی امید و اعتماد از دست رفته مردم از وظایف دولت سیزدهم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سید ابراهیم رئیسی یکشنبه شب در سومین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم، در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به ۱۰۰ روز فعالیت دولت خود می‌دهید، گفت: نمره را باید مردم بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوری و قضاوت مردم در این رابطه منصفانه و عادلانه است.

وی افزود: مردم هم از شرایطی که دولت تحویل شد و هم گذر زمان خوب آگاهند و شرایط کرونایی که کشور با آن مواجه بوده و هستند و شرایط مالی و اقتصادی کشور، وضعیت خزانه و وضعیت کالا‌های اساسی را می‌دانند. از همه مهمتر اینکه امید و اعتماد مردم آسیب دیده بود و از وظایف دولت بود که اعتماد مردم را بازآفرینی کند.

رئیس جمهوری موضوع حفظ جان مردم را از مهمترین مسائل عنوان کرد و گفت: دولت مسائل مربوط به واکسن را باید دنبال کند و بتواند مردم را نسبت به مشکلات معیشتی همراهی کند و برای گره‌گشایی‌ها گام بردارد.

رئیس دولت سیزدهم اضافه کرد: یادم نمی‌رود روز تنفیذ حکم رییس جمهوری مسائل اولویت دار را اعلام کردم که کرونا و ضرورت واکسیناسیون کرونا مهمترین آن بود. در آن زمان روزی ۷۰۰ خانواده ایرانی داغدار می‌شدند و این برای ما و مردم غصه شده بود که چرا کار جدی‌تر از این انجام نمی‌شود.

رئیسی یادآور شد: پاسخی که آن روز‌ها می‌شنیدم این بود که تخصیص ارز به دلیل مشکلات ارزی امکان ندارد و یا کشور‌ها به دلیل شرایط تحریمی به ما واکسن نمی‌دهند. از ۳۰ میلیون واکسن شاید ۵ میلیون هم وارد نشده بود و امروز خدا را شاکریم آمار ابتلا و فوت هر دو کاهش جدی پیدا کرده است.

رئیسی افزود: باید در این رابطه از مساعدت مردم و کادر بهداشتی و درمانی قدردان باشیم که در صدمین روز دولت بیش از ۱۰۰ میلیون دز واکسن وارد شده است و برخی در کشور الان درحال تزریق دز سوم واکسن هستند.

وی با بیان اینکه بازهم باید برای صیانت از جان مردم تلاش کنیم، گفت: به مردم توصیه می‌کنم حالا شرایط برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و کسب و کار‌ها فراهم شد و ۱۰۰ هزار کسب و کار تعطیل شده دوباره شروع به فعالیت کرده‌اند، ممکن است موج دیگری در پیش داشته باشیم بنابراین مردم باید مراعات کنند.

رئیس دولت سیزدهم اضافه کرد: خوشحالیم که فضای کسب و کار دوباره رونق می‌گیرد و به رغم مشکلات در کشور‌های اطراف، بسیاری از شهر‌های ما به جز چند شهر در وضعیت خوبی قرار دارد که این هم دنبال می‌شود.

رئیس‌جمهوری گفت: دولت در واکسیناسیون عمومی عملکرد قابل تقدیری از مردم داشته است. از مردم به خاطر همکاری که داشتند قدردان هستیم. آن روز مردم دنبال واکسن می‌گشتند و امروز ما به دنبال مردم برای تزریق واکسن هستیم.

ادامه دارد برچسب ها: رئیس جمهوری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری رئیس جمهوری دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود گفت: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی پس از مستقل شدن در بسیاری از شاخص‌ها عقب ماند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم در سفر به استان بر اساس نیاز خراسان شمالی بود، افزود: در ابتدای دولت سیزدهم شاهد کاهش چهار درصدی عقب ماندگی استان در حوزه راه بودیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به احداث بیمارستان مادر و کودک، خاطرنشان کرد: ابتدا به دنبال ساخت این بیمارستان درون شهر بودیم اما به دلایلی اتفاق رقم نخورد.

مهدی شهریاری، منتخب مردم بجنورد در مجلس نیز در این مراسم تصریح کرد: در دولت سیزدهم خدمات مختلفی ارائه شده که همه این خدمات مربوط به جمهوری اسلامی است و نباید آن را مختص یک دولت دانست.

وی اضافه کرد: سرانه تخت بیمارستانی و مراکز درمانی در خراسان شمالی کمتر از میانگین کشور است.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی جانمایی بیمارستان مادر و کودک را نامناسب دانست و تاکید کرد: مردم استان باید دسترسی راحت‌تری به این بیمارستان داشته باشند.

شهریاری از کمبود پزشک متخصص در استان گلایه کرد و گفت: خراسان شمالی در عموم شاخص‌ها محروم است.

کد خبر 748468

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • فساد و مفسد در دولت سیزدهم تحمل نخواهد شد