Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های لیگ والیبال ترکیه تیم والیبال فنرباغچه که سید محمد موسوی را در اختیار دارد، توانست با نتیجه سه بر یک آرکاس را از پیش رو برداشت.

شاگردان کاستلانی ست‌های این دیدار را با امتیاز‌های ۲۲ بر ۲۵، ۲۵بر ۲۲، ۲۵بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را از پیش رو برداشتند. این نهمین پیروزی فنرباغچه در این فصل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد موسوی به دلیل مصدومیت در جریان رقابت‌های لیگ ترکیه قادر به همراهی تیم خود نیست.

فنرباغچه در حال حاضر با ۹ پیروزی و ۲ شکست و با ۲۷ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و آرکاس هم با ۷ پیروزی و ۴ شکست و با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ والیبال ترکیه ایستاده است.

در دیگر دیدار تیم‌های اسپورتوتو که مرتضی شریفی و آلکتما که امیرحسین خانی را در اختیار دارند به مصاف هم رفتند؛ که یاران شریفی با نتیجه ۳ بر ۲ پیروزی میدان شدند.

در این دیدار تیم والیبال اسپورتوتو با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۸، ۱۵ بر ۱۰ آلکتما را از پیش رو برداشت تا به هفتمین پیروزی خود برسد. اسپورتوتو با پیروزی در این دیدار با ۷ پیروزی و ۴ شکست و با ۲۰ امتیاز در رده ششم جدول لیگ والیبال ترکیه قرار دارد. آلکتما نیز با ۹ شکست و ۲ پیروزی و با ۱۰ امتیاز در رده ۱۲ جدول لیگ ایستاده است.

بیشتر بخوانید 

لیگ والیبال ترکیه/ شکست آلتکما در شب درخشش خانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ والیبال ترکیه اخبار والیبال سید محمد موسوی لیگ والیبال ترکیه امتیاز در رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند