Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@16:53:08 GMT

تراکتوری ها حرص سولدو را در آوردند (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۵۹۹

تراکتوری ها حرص سولدو را در آوردند (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تراکتور که طی سه بازی اخیر با هدایت سولدو هیچ گلی دریافت نکرده بود، نیمه اول بازی امروز مقابل آلومینیوم را با شکست یک بر صفر به پایان رساند و در شروع نیمه دوم هم یک گل دیگر دریافت کرد.

 

زونیمیر سولدو که از شروع بازی لب خط حضور داشته و مشغول هدایت شاگردانش است، در طول ۴۵ دقیقه نخست و از شروع نیمه دوم جنب و جوش بسیاری داشته و برخلاف سه بازی گذشته بسیار پرحرارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بسیاری از دقایق بازی و در واکنش به اشتباهات بازیکنان تراکتور و اتفاقات بازی، شاهد عصبانیت سولدو و اعتراض او به نحوه عملکرد شاگردانش بودیم؛ اتفاقی که نشان می دهد این مربی هم برخلاف ظاهرش، خیلی هم آرام نیست.

 

 

 

در صورتی که بازی امروز با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد، اولین شکست تراکتوری ها با سرمربی جدیدشان رقم خواهد خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 6089301

دیگر خبرها

  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها