Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@00:08:21 GMT

فرشاد فرجی: به جان مادرم به ژستد نخوردم

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۶۱۱

فرشاد فرجی: به جان مادرم به ژستد نخوردم

به گزارش “ورزش سه”، شاید اگر موعود بنیادی فر در دقیقه ۸۷ در سوت خود می دمید حالا فرشاد فرجی اوضاعی کاملا متفاوت با امروز داشت. البته لابد این مدافع مازندرانی در صورت رخ دادن این اتفاق امروزش را در دفاع کامل از خود می گذراند. کاری که همین حالا هم انجام می دهد چراکه اعتقاد دارد هیچ برخوردی با مهاجم استقلال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشاد فرجی در گفت و گو با “ورزش سه” ضمن دفاع از بازی پرسپولیس درباره صحنه پنالتی توضیح کاملی داده و برای صحه گذاشتن به تصمیم بنیادی فر حتی قسم نزدیک ترین عزیزانش را می خورد. با ما در این گفت و گو همراه باشید:

 

**از بازی با استقلال شروع کنیم؛ روند بازی چطور بود؟

به لحاظ فنی پرسپولیس خوب بازی کرد و موقعیت هم داشتیم. در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم حریف خطر خاصی روی دروازه ما خلق نکرد.

 

**یعنی نظرت این است که پرسپولیس شایسته برددر دربی بوده است؟

ما چند موقعیت داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در غیر این صورت نتیجه دیگری رقم می‌خورد و ما هم به حقمان می‌رسیدیم.

 

**پرسپولیس حالا ۳ بازی متوالی است که گلی دریافت نکرده؛ به نظرت این مساله چطور حاصل شده است؟

طبیعی است که با گذشت زمان و انجام بازی‌های بیشتر کنار هم بیشتر هماهنگ می‌شویم. همیشه بازی‌های ابتدای فصل سخت است اما با گذر زمان بازیکنان با شرایط و سبک یکدیگر بیشتر آشنا می‌شوند و امیدوارم این روند در بازی‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

 

**برسیم به جنجالی ترین صحنه مسابقه؛ آیا روی ژستد خطای پنالتی انجام دادی؟
 به هیچ عنوان هیچ خطایی رخ نداد و اصلا پنالتی نبود.

 

 

 

**کارشناسان داوری اما نظر دیگری داشته اند…

به جان مادرم هیچ برخوردی با مهاجم استقلال نداشتم و نمی‌دانم این همه صحبت پنالتی از کجا می‌آید. من که خودم در صحنه بودم و می‌دانم هیچ برخوردی انجام نشد حتی اگر در تصاویر تلویزیونی دقت کنید بلافاصله پس از صحنه داد میزنم که چرا بازیکن استقلال خودش را انداخت.

 

**خودت صحنه را دیده ای؟

من صحنه را از تلویزیون هم دیدم. اگر دقت کنید بازیکن استقلال بدنش را به عقب خم می‌کند و بعد خودش را می‌اندازد. در صورتی که اگر من روی او خطایی کرده بودم باید به جلو پرتاب می‌شد. با این حال باز هم می‌گویم هیچ برخوردی در آن صحنه با حریف نداشتم و کارشناسان داوری هم باید با دقت تصویر را ببینند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشاد فرجی پرسپولیس تهران فرشاد فرجی هیچ برخوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم