Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد برد بیرون از خانه آلومینیوم اراک مقابل تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. از حریف سرتر بودیم و بهتر شروع کردیم. توپ و زمین در اختیار ما قرار داشت. در نیمه اول توانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم و با روحیه برنده به رختکن رفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم یک گل دیگر هم زدیم که بعد از آن، تراکتور فشار زیادی ایجاد کرد تا به گل برسد اما خدا را شکر ساختارمان آنقدر خوب بود که توانستیم گل‌ها را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه آیا می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند، گفت: چند موقعیت خیلی خوب به دست آوردیم و دروازه‌بان آنها چند تک به تک را مهار کرد. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در کل مهم بردن بازی بود. به ما اعلام شده که بازی بعدی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. خوشحالیم که توانستیم در آستانه باز شدن استادیوم‌ها و حضور تماشاگران، هدیه خوبی به آنها بدهیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه اکنون با ۱۶ امتیاز در کنار سپاهان و گل‌گهر قرار دارند و جزو صدرنشینان محسوب می‌شوند، عنوان کرد: سپاهان و گل‌گهر هم مانند بقیه تیم‌ها زحمت می‌کشند اما کادر فنی هر روز به ما می‌گوید که باید بازی به بازی جلو برویم و کاری به جدول و تیم‌های دیگر نداشته باشیم. ما فقط به تیم خودمان نگاه می‌کنیم و به دنبال این هستیم که در هر مسابقه برنده باشیم.

احمدی در خصوص اینکه آیا آلومینیوم مهمان ناخوانده و چندروزه بالای جدول است یا قصد دارد به این بالانشینی ادامه بدهد، گفت: مسلماً تمام تلاش‌مان این است که بالای جدول بمانیم. سال گذشته هم تا نیم‌فصل جزو تیم‌های بالای جدول بودیم. اصلاً به این فکر نکنید که چند روزی مهمان هستیم و بعد به رتبه‌های پایین‌تر می‌رویم. مطمئن باشید در هر بازی با تمام وجود به زمین می‌رویم تا بالای جدول بمانیم.

وی در مورد اینکه آلومینیوم بهترین خط دفاع لیگ را با یک گل خورده از ۸بازی در اختیار دارد، عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است که این رکورد را حفظ کنیم. همانطور که گفتم بعد از گل دوم، تراکتور فشار زیادی آورد اما توانستیم ساختار دفاعی خودمان را حفظ کنیم. این خیلی خوب است که تا الان فقط یک گل خورده‌ایم و مسلماً همین رویه را ادامه می‌دهیم تا در هر بازی بهترین عملکردمان را داشته باشیم. تیم خیلی خوبی داریم. همه بچه‌ها با هم همدل و رفیق هستند. از مدیریت و کادر فنی تا بازیکنان و کاپیتان‌ها همه هماهنگ و یکدل هستیم. ان‌شاالله همدلی را حفظ کنیم تا این موقعیت خوب ادامه‌دار باشد.

احمدی در خصوص تقابل با فجرسپاسی در دو بازی لیگ برتری و جام حذفی و اینکه آیا کار راحتی مقابل این تیم دارند، گفت: نمی‌توانیم بگوییم کارمان راحت است و برنده این بازی‌ها هستیم. صددرصد کار سختی داریم. فجر سپاسی تیم گردن کلفت و چغری است اما می‌رویم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و از سد محکم این تیم عبور کنیم. آنها جنگنده و پرتلاش هستند و باید تلاش‌مان را چند برابر کنیم تا سه امتیاز بازی لیگی را بگیریم و همچنین در جام حذفی هم به مرحله بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حفظ کنیم بالای جدول خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس هر 5 تعویض خود را در وقت نود دقیقه‌ای و معمول مقابل ایرالکو انجام داه بود شانس این را داشت تا طبق قانون جدید و در وقت‌های اضافه یک تعویض دیگر هم انجام دهد.

در شرایطی که پرسپولیس با دو گل در وقت‌های اضافه جلو افتاده و نتیجه را چهار بر دو به سود خود کرده بود در دقیقه 113 اوسمار با بیرون کشیدن عیسی آل کثیر محمد مهدی احمدی را به میدان فرستاد. این در شرایطی بود که علی نعمتی قبل‌تر جای عبدالکریم حسن را در دفاع چپ گرفته و ظاهرا احمدی قرار بود روی دست نعمتی در جناح چپ خط میانی بازی کند تا پرسپولیس راه نفوذ از آن سمت را ببندد اما عملا این تعویض هم به نتیجه‌ای منجر نشد چرا که پرسپولیس در فاز دفاع همچنان شکننده بود و در نهایت گل چهارم را نیز خورد.

نکته جالب اینجاست که مجتبی حسینی سرمربی آلومنیویم اراک از علیرضا نقی زاده باتجربه به عنوان آخرین تعویضش در همان دقیقه 113 که احمدی وارد زمین شد استفاده کرد که نقی زاده گل مساوی تیمش را در وقت‌های تلف شده زد و البته با گل کردن پنالتی آخر تیمش سند صعود ایرالکو را امضا کرد اما نمایش احمدی در آن دقایقی که در زمین بود اصلا به چشم نیامد و او هم نتوانست با حفظ توپ یا پیش بردن آن به حفظ برتری تیمش در زمانی که بازی 3-4 بود کمک کند.

در عین حال شاید اگر اوسمار  در عوض میدان دادن به احمدی از ابوالفصل بابایی یا حتی محمد بادپا که در خط حمله بازی می‌کنند به جای آل کثیر خسته سود می برد شاید این بازیکنان می توانستند توپ را در زمین حریف نگه دارند، خطا بگیرند یا حتی گل پنجم را به ثمر برسانند که البته همه اینها فرضیه‌ای است که نمی توان با قاطعیت گفت حتما جواب می داد و تعویض اوسمار اشتباه بود.

دیگر خبرها

  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود؛ به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع : حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود / به دنبال جنگ نیستیم
  • وزیر دفاع: حمله ایران به اسرائیل یک هشدار محدود بود /به دنبال جنگ نیستیم