Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:15:56 GMT

پرسپولیس گمشده‌اش را پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۸۲۹

پرسپولیس گمشده‌اش را پیدا کرد

با حضور بازیکن باتجربه پرسپولیس در ترکیب سرخ‌ها به نوعی می‌توان گفت شرایط بهتری در ساختار تیم گل‌محمدی در میانه میدان رقم خورده است، موضوعی که در دربی اخیر سرخابی‌ها هم به وضوح در برنامه‌های تاکتیکی تیم دیده شد.

به گزارش برنا؛ پس از 5 هفته که خلایی در مقابل خط دفاعی پرسپولیس مشهود بود، با بازگشت کمال کامیابی نیا به جمع پرسپولیسی ها شرایط برای کمربند خط میانی سرخ ها رفته رفته سر و شکل بهتری به خود گرفت و تجربه کمال باعث شد پرسپولیس در فاز دفاعی در حضور یک هافبک دفاعی خوب و هماهنگ با تیم شرایط بهتری را داشته باشد، مساله ای که در دربی اخیر هم برای سرخ ها به وضوح مشخص بود و به نوعی می توان گفت حلقه گم شده بین مدافعان و خط میانی توسط کمال تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پرسپولیس همچنان از حیث بازی‌سازی و حضور یک پلی میکر در فاز هجومی با دغدغه هایی روبرو است اما یکی از مهم ترین اتفاقات در پرسپولیس که در چند هفته اخیر به چشم می آید این است که با بازگشت کمال به ترکیب تیم گل محمدی سخت تر گل می خورد. کمال که در دربی در دقایق کوتاهی از بازی پس از تعویض عالیشاه بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت، نشان داد پرسپولیسی ها می توانند روی او حساب ویژه ای باز کنند.

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس گل محمدی بازی پرسپولیس کمال کامیابی نیا آرامش گمشده دربی ۹۷ کمربند خط میانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، 21 ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان