Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش فرهادیان در گفت‌وگو با میزان در خصوص انتخاب مربی بدنساز تیم ملی تکواندو اظهار داشت: چندین گزینه مطرح شده بود و صحبت‌هایی را با این عزیزان انجام داده بودیم اما بنا به دلایلی توافق حاصل نشد اما پس از برگزاری جلسات متعدد با دکتر رحیمی مدیرفنی تیم ملی و استاد فریبرز عسکری سرمربی تیم نام مهرداد یوسفی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص مهرداد یوسفی در کمیته فنی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و در نهایت او با توجه به سوابق و توانایی که داشت به عنوان مربی بدنساز تیم ملی معرفی شد و پس از مذاکرات نهایی با یوسفی، وی کارش را در تیم ملی آغاز کرد.

مدیر سازمان تیم‌های ملی درباره حضور باقری معتمد در کادرفنی گفت: اکثر کارشناسان و رسانه‌ها از ما درخواست داشتند تا از قهرمانان جوانتر خود بیشتر استفاده کنیم بر همین اساس تصمیم بر این شد یک نفر از این قهرمانان به کادرفنی تیم ملی اضافه شود. نام‌های زیادی پیشنهاد شد که چند تن از این دوستان تمایل به همکاری نداشتند.

وی ادامه داد: وقتی نام محمد باقری معتمد مطرح گردید و در کمیته فنی هم مورد تائید قرار گرفت، بلافاصله این قهرمان پرافتخار سالهای نچندان دور تکواندو به کادرفنی اضافه شد و امیدوارم بتوانیم از توانایی‌های او در کادرفنی تیم ملی استفاده کنیم و حضور او را مثبت ارزیابی می‌کنم.

فرهادیان در خصوص اینکه آیا نسرین درستی با تیم بانوان همکار می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد: خانم درستی قطعا در کنار مهرو کمرانی در کادرفنی تیم ملی تکواندو حضور دارد و به تیم کمک می‌کند. اگر هم سرمربی تیم ملی پیشنهادی برای اضافه شدن مربی دیگری دارد باید به ما اعلام کند تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود و در نهایت تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط تیم ملی تکواندوی بانوان به کار می‌بندیم. بیشتر بخوانید: ابقای عسکری تا پایان سال ۱۴۰۰/ رحیمی مدیرفنی تیم ملی تکواندو شد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • اعتماد دوباره مورایس به جوان سپاهان!
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شوها را می‌بینند
  • شیدا یوسفی بازیگر «زودیاک»: دوستداران قصه‌های واقعی رئالیتی‌شو ها را می‌بینند
  • خانمی در کلاله درپی تزریق آنتی بیوتیک، کارش به مراقبت‌های ویژه کشید
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عصر حجر: نسخه بدنساز! (عکس)
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد