Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@21:39:45 GMT

سیاست جدید توئیتر دردسر ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۰۸۸

سیاست جدید توئیتر دردسر ساز شد

سیاست جدید توئیتر برای مسدود کردن حساب کاربرانی که عکس و ویدئوی کاربران دیگر را بدون رضایت منتشر می کنند، برای این شرکت دردسرساز و منجر به حذف حساب ۱۲ روزنامه نگار و فعال اجتماعی شده است.

به گزارش مشرق به نقل از انگجت، سیاست جدید توئیتر در خصوص ممنوعیت نشر تصاویر و ویدئوهای خصوصی افراد بدون رضایت فرد، برخی از کاربران را نگران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون به نظر می‌رسد این نگرانی چندان بی پایه و اساس نبوده است.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل توئیتر استعفا داد

توئیتر فاش کرده ۱۲ حساب متعلق به خبرنگاران و محققان ضد افراطی گری را به اشتباه حذف کرده است. این اقدام پس از آن رخ داد که تعدادی از کاربران نژاد پرست و فعال‌های افراطی به طور هماهنگ انبوهی از گزارش‌های جعلی ارسال کردند تا منتقدان خود را ساکت کنند. هنوز مشخص نیست به طور دقیق چه تعداد گزارش ارسال شده است.

توئیتر در مصاحبه‌ای با نشریه واشنگتن پست اعلام کرد ممنوعیت‌های مذکور را اصلاح و فرایند بررسی گزارش‌های ارسالی را آغاز کرده تا تضمین شود سیاست جدید توئیتر به شیوه درست اجرا می‌شود. به نوشته این نشریه اطلاعات بیشتر درباره حجم گزارش‌های غلط بعداً مشخص می‌شود. همچنین برخی از حساب‌های کاربری که هدف افراطیون قرار گرفته بودند همچنان مسدود هستند.

طبق قانون جدید توئیتر کاربران نمی‌توانند تصاویر و ویدئوهای خصوصی افراد دیگر را بدون رضایت وی منتشر کنند. سو استفاده از این قانون چندان عجیب نیست. منتقدان قبلا هشدار داده بودند این اقدام بسیار مبهم است و نمی‌تواند از موارد احتمالی سواستفاده جلوگیری کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو توییتر سیاست جدید مشکل ساز فناوری سیاست جدید توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!

فرارو- در مراسم شب گذشته محمود دولت آبادی، ایرج راد، اصغر همت، حبیب رضایی، نوید محمد زاده، محمد رحمانیان و دیگر هنرمندان عرصه سینما و تئاتر حضور داشتند. 

عکسی از علیرضا کوشک جلالی در این مراسم در برخی از رسانه‌ها به عنوان بهروز افخمی ویلچر نشین شد، بیماری او چیست؟ دست به دست شد. اما واقعیت چیز دیگری بود.

 

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • عکس جنجالی از یک مراسم که برای بهروز افخمی دردسر شد!
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند