Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن فارس در دیدار با امام جمعه شهر اَهِل بخش اشکنان شهرستان لامرد بر لزوم تامین مسکن نیازمندان و مددجویان در جنوب فارس تاکید کرد و گفت: مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی باید از حیث تامین مسکن در اولویت قرار گیرند، همه تلا ش‌های بنیاد مسکن کاهش دغدغه این عزیزان و تامین مسکن و سرپناه برای آنان در کوتاه‌ترین زمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی دراستان فارس برای افراد نیازمند و مددجویان ادامه داد: بسیاری از متقاضیان ین واحد‌ها مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیتسی بودند، شهر اهل در شهرستان لامرد نیز از جمله مناطقی است که بنیاد مسکن خدمات ارزشمندی به مددجویان و نیازمندان در این شهر ارائه داده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به اینکه مسکن و ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی بوده و طیف گسترده‌ای از سایر صنایع را برای فعالیت‌های خویش به همراه دارد افزود: اصلاح الگوی ساخت و ساز، بهره برداری و بازیافت مصالح در پایان عمر ساختمان از دغدغه‌های مهم برای توسعه پایدار است.

او ادامه داد: بحث مصرف انرژی در ساختمان، از مرحله طراحی ساختمان شروع شده و تا مراحل پیاده سازی، اجرا، نگهداری و مرحله استفاده و بهره برداری از آن ادامه پیدا می‌کند. همه این موارد در تولید مسکن از سوی کارشناسان مسکن در بنیاد لحاظ میشود.

زمانی به مسئولیت معاونت امور مسکن شهری و زیر مجموعه‌های آن اشاره کرد و گفت: در این راستا مسئولیت برنامه ریزی، تامین زمین و انجام مطالعات و تهیه طرح‌های لازم برای پروژه‌های احداث مسکن کم درآمد، تأمین منابع اعتباری اعم از تسهیلات بانکی و منابعی از بنیاد مسکن و کمک‌هایی که از طرف دولت و حساب ۱۰۰ امام (ره) در بودجه‌های سالیانه پیش بینی می‌شود پیگیری و دنبال می‌شود.

شیخ ناصر صمدی امام جمعه شهر اَهِل بخش اشکنان شهرستان لامرد نیز در این نشست با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن خواستار شتاب بخشی به اجرای طرح‌های تامین مسکن نیازمندان و مددجویان، تامین مسکن اقدام ملی و جهش تولید و اجرای پروژه‌های زیر بنایی در این شهر شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن فارس ساخت واحد مسکونی افراد نیازمند تامین مسکن بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، گفت: بخش مسکن کشور پیشران توسعه اقتصادی است و هیچ هدف‌گذاری این مهم‌تر از آن نیست که در مسیر جهش تولید برنامه‌ریزی کنیم و گام برداریم.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به هدف ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب سه گروه مجزا در کشور تولید خواهد شد، خبر داد.

وی تصریح کرد: گروه اول، مسکن اجتماعی ذیل طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک الی ۴ ساخته خواهد شد. گروه دوم، مسکن استطاعتی برای دهک‌های هدف ۵ الی ۷ به منظور تنظیم بازار مسکن برنامه‌ریزی‌شده است و گروه سوم نیز مسکن اقتصادی ویژه دهک‌های ۸ تا ۱۰ است که می‌تواند در جهت محقق کردن انتظارات سهامداران ساخته شود.

وی افزود: باید فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کنیم تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تأمین مسکن مردم را کاهش دهیم.

کد خبر 6089975 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار