Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس،‌ جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت با اشاره به مشکل آب در کشور گفت: ایران همواره به عنوان یک کشور خشک در جهان شناخته شده و همیشه مشکل داشته‌ایم، اما اینکه به خاطر مشکل آب مردم را کف خیابان بیاوریم کار درستی نیست.

وی افزود: اینکه ما مردم را به خاطر بحث آب به کف خیابان بکشانیم عواقب خوشایندی ندارد؛ چراکه هم مسئولان نمی‌توانند با دستپاچگی اقدام اساسی در این زمینه صورت دهند و از سوی دیگر تجمعات خیابانی برای نظام هزینه درست می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم ما در حوزه آب بحث سوء مدیریت است؛ به عنوان مثال پس از احداث سد سپیدرود در بالادست ما یعنی زنجان سدهای مختلفی بسته شده و طبیعی است وقتی در بالادست سد سپیدرود سد بسته شود این سد نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم استان باشد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: ما در گیلان ۸ میلیارد مترمکعب بارندگی داریم که به خوبی می‌توان این آب را مدیریت و بخشی از آن را به استان‌های دیگر منتقل کرد و با احداث سدهای کوچک از این آب شیرین بیشتر و بهتر بهره‌برداری کرد که متأسفانه تاکنون این اقدامات انجام نشده است.

وی افزود: ما در بحث بحران آب باید عاقلانه تصمیم بگیریم و دقت لازم داشته باشیم و مردم را به آرامش دعوت کنیم.

کد خبر 641385 برچسب‌ها آب مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تقی پاشایی گفت: با توجه به عمر بالای لوله‌ها و فرسودگی لوله‌های خطوط انتقال مجتمع ۳ روستایی ارسی (ارسی، چشمه، آغبلاغ ولدیان) که دچار ترکیدگی‌های زیاد بود و همچنین گرفتگی لویل‌ها برا اثر رسوب بود، اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.
پاشایی تصریح کرد: اجرای خط انتقال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی توسط امور عشایر انجام و بعد از تحویل پروژه اتصال مخزن به خطوط انتقال از طریق ایستگاه‌های پمپاژ توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ۷ نقطه به انجام رسید.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مخزن قدیمی روستای آغبلاغ ولدیان در کد ارتفاعی مناسبی احداث نشده بود و بالادست روستا همواره با مشکل قطعی آب و افت فشار آب روبرو بودند، با بهره برداری از مخزن این مشکل آب در این روستا نیز رفع شد.
سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: با اصلاح سایز و عمق لوله گذاری و احداث شیر‌های هوا و تخلیه از قطعی آب شرب در روستا‌های مجتمع ارسی جلوگیری و همچنین وقوع اتفاقات پی در پی در خط انتقال نیز مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم