Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:44:04 GMT

طرح «خانه های علم و قرآن» در مازندران اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۵۲۰

طرح «خانه های علم و قرآن» در مازندران اجرا شد

طاهره حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اگر بانوان در صحنه باشند می‌توانند آفت‌های شبیخون فرهنگی را خنثی کنند، افزود: متأسفانه انعکاس فعالیت‌های قرآنی بانوان به دلیل نداشتن تشکل‌های خاصی چندان مطلوب و خوب نیست.

وی افزود: بر طبق منویات مقام معظم رهبری و ترویج سبک زندگی قرآنی و با همت دارالقرآن کریم کشور، جریان هیئت اندیشه ورز قرآنی در کشور و استان شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی در استان با حضور جمعی از بانوان صاحب فکر و اندیشه تشکیل شده است، افزود: از همه افراد دارای فکر و ایده و طرح در این هیئت اندیشه ورز استفاده شده است.

حسن زاده به طرح ۲۳ گل، تربیت مربی آموزش خانواده قرآن کریم و خانه‌های علم و قلم از جمله طرح‌های نو هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی استان ذکر کرد و گفت: این طرح‌ها در بیش از ۱۱۰ خانه در استان اجرا شده است.

مسئول هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی مازندران یادآور شد: بیش از ۷۰۰ مربی برای سبک زندگی قرآنی آموزش دیده و به خانه‌های قرآنی اعزام شدند که سبک زندگی قرآنی را آموزش می‌دهند.

حسن زاده یادآور شد: این آموزش‌ها برای دختران و زنان به صورت حضوری و مجازی در استان ارائه می‌شود و بیش از هفت هزار مخاطب در کانال‌های قرآنی عضویت دارند.

وی با عنوان اینکه در دوران کرونا نه تنها فعالیت هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی کمرنگ نشد بلکه استان‌های دیگر هم تحت پوشش قرارر گرفتند، گفت: طرح‌های هیئت اندیشه ورز استان موفق به کسب رتبه کشوری شد و هیئت اندیشه ورز استان حائز رتبه اول شده است.

حسن زاده تصریح کرد: هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی تاکنون در ۱۳ شهرستان استان تشکیل شده است و در شهرستان‌ها نیز از بانوان صاحب فکر و ایده دعوت شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم طرح‌ها بیشتر شود و بتوانیم آن را در کل کشور اجرا و منتقل کنیم.

کد خبر 5368522

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هیات های اندیشه ورز تبلیغات اسلامی مازندران ساری بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا عکس استانها ایلام آلودگی هوا بارش باران شیوع کرونا لیگ برتر فوتبال ایران هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی حسن زاده طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صداوسیما: نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • (ویدئو) صداوسیما: نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه