Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه های ورزی ۱۵ آذر ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دو شنبه _۱۵ آذر ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه ایران ورزشی با عنوان " هشدار لیگ به فرهاد و یحیی " با نمایش ضعیف دربی و وضعیت فعلی جدول می‌توان گفت که تهدید سایر مدعیان جدی است و اگر استقلال و پرسپولیس کیفیت تیمشان را ارتقا ندهند جام قهرمانی می‌تواند به تیم سومی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " مس طلا شد، آهن بخارا " اشاره به باخت سه بر صفر ذوب آهن مقابل مس رفسنجان دارد.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " پرسپولیس چهارم شد و استقلال ششم " اشاره به جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در پایان هفته هشتم دارد.

روزنامه ابرار ورزشی با عنوان " باشگاه استقلال از بنیادی فر شکایت کرد " باشگاه استقلال که اعتقاد دارد بنیادی فر قضاوت خوبی در دربی نداشته از این داور شکایت کرد.

روزنامه گل با عنوان " جان مادرتان VAR (مربی خارجی) بیاورید! " داور ویدئویی و مطالبه مربیان دانش روز و مطالبه هواداران است.

روزنامه شوت با عنوان " فیلمفارسی دربی " اشاره به حاشیه‌های دربی دارد که دیدنی تر از خود بازی است.

روزنامه پرسپولس با عنوان " ۲ بار نایب قهرمانی آسیا سفارش وزیر بود؟ " صحبت‌های گرشاسبی را نشان می‌دهد که می‌گوید وزیر گفت کتباً بنویس که پرسپولیس آماده سوپر جام نیست اما زیر بار نرفتم.

کد خبر 540046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه ایران ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه ورزشی روزنامه شوت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ورزشی با عنوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها