Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@04:01:31 GMT

مبارز ایرانی MMA دوباره به کشتی برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۷۱۹

مبارز ایرانی MMA دوباره به کشتی برمی‌گردد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  تسنیم، امیر علی اکبری یکی از قهرمانان شاخص کشتی فرنگی ایران بود که در مسابقات جهانی 2010 مسکو موفق به نشان طلای وزن 96 کیلوگرم جهان شد. او پیش از آن نیز در سال 2009 در جهانی هرنینگ به مدال برنز دست یافته بود.

علی اکبری سال 2011 به دلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگش به مدت دو سال از حضور روی تشک محروم شد و در بازگشت و حضور دوباره در مسابقات جهانی و کسب مدال طلا، بار دیگر نمونه دوپینگش مثبت شد، موضوعی که هیچ وقت آن را قبول نکرد و معتقد بود در این خصوص اشتباهی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی اکبری در سال 2013 مادام العمر از حضور در کشتی محروم شد اما در ادامه قوانین مربوط به ضد دوپینگ دستخوش تغییراتی شد و محرومیت او به 8 سال کاهش پیدا کرد.

روز گذشته (14 آذر معادل 5 دسامبر 2021) پایان محرومیت امیر علی اکبری بود و او بار دیگر می‌تواند به کشتی بازگردد. او البته چند ماه بعد از محرومیت مادام العمرش ورزش MMA را آغاز کرد و در این سال‌ها چندین مبارزه در این رشته داشته است.

باید دید امیر علی اکبری که در این مدت از ورزش هم دور نبوده، چه تصمیمی درخصوص آینده‌اش دارد. ممکن است بخواهد در 34 سالگی و در حالی که طلای کشتی فرنگی جهان از آن ایران است، روی تشک بازگردد یا کار مربیگری در این رشته را آغاز کند یا اینکه کار خود را در رشته MMA ادامه خواهد داد.

پربیننده ترین دربی ۹۷ از دریچه دوربین اقتصاد آنلاین کارگزار جدید پرسپولیس مشخص شد / ۶۳۰ میلیارد تومان + ۲۰% افزایش سالیانه استقلال یک اشتباه داوری جدید از دربی رو کرد + عکس پیروانی: شما پزشک هستید؟ ستاره مسلمان رکورد شکست + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی ایرانی کشتی ایران علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه