Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@17:44:24 GMT

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همدانی تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۱۸۴۹

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همدانی تهران

به گزارش «تابناک»، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره وقوع تصادف مرگبار در بزرگراه شهید همدانی اظهارداشت: شب گذشته از طریق سامانه ۱۲۵ یک مورد حادثه خودرویی در مسیر شرق به بزرگراه شهید همدانی خیابان کرمانشاه شمالی به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده می شود.

وی افزود: بلافاصله نیروی‌های ایستگاه ۱۰۹ سازمان آتش نشانی به محل حادثه رسیدند که مشخص شده سواری جک به دلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد شدید با جدول وارد مسیر خاکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: خودرو سواری دارای ۳ سرنشین آقای حدودا ۷۳ ساله، یک خانم ۶۵ ساله و آقای ۴۳ ساله بوده که متاسفانه دو آقای سرنشین‌ جان خود را در این حادثه از دست دادند و خانم نیز دچار مصدومیت بود که تحویل نیروهای اورژانس داده شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ بزرگراه شهید همدانی تصادف رانندگی تصادف مرگبار آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد