Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دانشگاه خلیج فارس اعلام کرد: بر اساس گزارش پایگاه استنادی جهان اسلام، دکتر پرویز ملک زاده، عضو هیات علمی مهندسی مکانیک دانشگاه خلیج فارس، برای هفتمین سال پیاپی در جمع دانشمندان یک درصد برتر جهان قرار گرفت.

بر پایه داده‌های پایگاه‌ای اس سی، شاخص‌های اساسی علم (ESI) و WOS دکتر ملک زاده با داشتن ۱۱۱ مقاله در حوزه موضوعی و۳ هزار و ۱۲۸ استناد در حوزه موضوعی در سال ۲۰۲۱ به عنوان دانشمند برتر یک درصد جهان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، برای قرار گرفتن در فهرست پژوهشگران برتر، همه فعالیت‌های علمی ۱۰ ساله اخیر در سطح بین المللی از جمله تعداد مقالات، تعداد استناد ها، تعداد مقالات پراستناد، تعداد استناد به مقالات پراستناد بررسی می‌شود.

همچنین نکاتی مانند رعایت اصول اخلاقی در پژوهش، رعایت میزان خوداستنادی در حد قابل قبول و نیز مقالات باز پس‌گیری شده در انتخاب یک پژوهشگر برای این فهرست موثرند.

اواسط آبان نیز دانشگاه خلیج فارس بوشهر اعلام کرده بود که بر اساس اطلاعات منتشر شده در اکتبر ۲۰۲۱ از سوی پایگاه انتشارات الزویر با درنظر گرفتن شاخص‌های استنادی استاندارد، دکتر پرویز ملک زاده استاد گروه مهندسی مکانیک، دکتر خدابخش نیکنام استاد گروه شیمی و دکتر محمدرضا خسروی دانش‌آموخته رشته فناوری اطلاعات دانشگاه خلیج فارس در بین ۲ درصد دانشمندان برتر پر استناد جهان قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه دانشگاه خلیج فارس دانشمند دانشگاه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • دانشمندان جد گاو و گوزن‌ و خوک را یافتند
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد