Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن‌سابق کروات تیم فوتبال استقلال به علت عدم پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد. به گزارش ایسنا، پرونده مطالبات هرویه، بازیکن کروات سابق تیم فوتبال استقلال به یکی از چالش‌های مهم کادر مدیریت جدید باشگاه استقلال تبدیل شده است.
این بازیکن در ابتدا قرار بود با باشگاه استقلال بر سر مطالبات خود مذاکره کند اما صحبت‌های انجام شده به نتیجه نرسید تا اتفاقات دیگر برای دو طرف رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این، ایسنا در گزارشی (لینک گزارش)، به جزئیات مطالبات میلیچ از استقلال پرداخت. هرویه میلیچ کل مبلغ قرارداد خود را که ۴۰۰ هزار دلار بود از باشگاه استقلال دریافت کرده است‌ و در حال حاضر مساله‌ای که میلیچ می‌خواهد برای آن سراغ فیفا برود، بحث مبالغ مورد نظر این بازیکن در خصوص عدم پرداخت خسارت‌های تاخیر مطالباتش است.
با این وجود هرویه میلیچ از بندهای وجه التزام موجود در قراردادش بابت تاخیر در پرداخت مطالباتش استفاده کرد و علیه استقلال به فیفا شکایت کرده است.
میلیچ در شکایتی که به فیفا تنظیم و ارسال کرده است، بندهای ماهیانه و سالیانه خسارت‌های تاخیر مطالباتش را قید کرده تا بتواند رقم مطالبات خود را بیشتر کند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، رقم دادخواست این بازیکن حدود ۶۰۰ هزار دلار است و باید دید نتیجه شکایت میلیچ به فیفا به چه سرانجامی می‌رسد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شکایت میلیچ از استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و جای ریکاردوساپینتو را گرفت، کمتر کسی فکر می‌کرد ابوالفضل جلالی اینطور در استقلال احیا شده و دوباره به یک بازیکن تاثیرگذار تبدیل شود، اما چنین اتفاقی به وقوع پیوست و ابوالفضل که سابقه بازی کردن در جام جهانی را هم دارد، از یک مهره فراموش شده به بازیکنی تاثیرگذار تبدیل شد که توانست جناح چپ استقلال را راه بیندازد و دوباره به تیم ملی هم برسد.

جلالی حالا ۹ پاس گل در استقلال داده و یکی از مهره‌های موثر این تیم طی هفته‌های باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر تلقی می‌شود. از قرار معلوم وقتی نکونام هدایت استقلال را بر عهده گرفت، به جلالی اعتقاد داشت و معتقد بود این بازیکن می‌تواند خودش را اثبات کند. نکونام تاکید داشت که ابوالفضل جلالی توانایی بازگشت به تیم ملی را دارد و باید چنین شرایطی را خودش برای خودش فراهم کند به همین خاطر از همان ابتدای فصل مرتب در تمرینات و به صورت خصوصی به او تاکید داشت که باید آنقدر خوب بازی کند که دوباره به تیم ملی برگردد و این اتفاق سرانجام در اواخر اسفند ماه پارسال به وقوع پیوست تا نام جلالی در فهرست مدعوین به تیم ملی قرار بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا