Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: طی ارتباط با خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام، یکی از حامیان نیک‌اندیش تعداد ۱۱۰ دست کاپشن زمستانی جهت کمک به تهیه البسه دانش آموزان عزیز ایتام و محسنین تحت حمایت مساعدت کرد.

وی افزود: ارزش ریالی این تعداد کاپشن اهدایی در مجموع ۵۰ میلیون تومان بوده که توسط حامی نیکوکار پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دالاهو یادآور شد: کمک‌های خیرین در راستای هم‌افزایی خدمات این نهاد مقدس مردمی موجبات خوشحالی و نشاط و رفع مشکلات نیازمندان می‌شود و مشارکت آنان در خدمت‌رسانی به ولی نعمتان انقلاب افتخاری بزرگ و شایسته تقدیر و تحسین است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی دانش آموزان کمیته امداد کرمانشاه کاپشن حامی فارس فارس کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد