Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هفته برای باکس آفیس آمریکا خوب نبود، اما ۲ فیلم بزرگ دیگر تا پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسند.

به گزارش قدس آنلاین، مانند روند سال‌های گذشته، آخر هفته پس از تعطیلات عید شکرگزاری امسال هم برای باکس آفیس آمریکا دوران خوبی نبود. ترکیب اخبار سویه جدید امیکرون و اکران یک فیلم انیمیشن دیزنی که خیلی برای مردم جذاب نبود، این مسأله را تشدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود فیلم «اِنکانتو» دیزنی فروش خود را تا پایان یکشنبه به ۱۳ میلیون دلار برساند که نمایانگر افتی ۵۲ درصدی در فروش نسبت به هفته اول اکرانش خواهد بود. به این ترتیب فروش کل آن داخل آمریکا به ۵۷.۵ میلیون دلار می‌رسد.

انتظار می‌رود تا پایان امروز «خانه گوچی» هم در دومین آخر هفته اکران خود با افت فروش ۴۸ درصدی مواجه شود و با کسب ۷.۴ میلیون دلار دیگر رقم فروش داخلی خود را به ۳۴.۳ میلیون دلار برساند.

رقم تخمینی فروش جدیدترین قسمت «شکارچیان روح» هم ۱.۷۸ میلیون دلار در هفتمین هفته اکران خود خواهد بود که به این ترتیب رقم فروش کل آن را به ۱۰۴.۵ میلیون دلار خواهد رساند.

اما سال جاری میلادی یک اکران بزرگ دیگر هم خواهد داشت و آن «اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» محصول دیزنی و سونی خواهد بود. این فیلم تا به حال رکورد پیش‌فروش نمایش روز اول اکران در تمام دوران پاندمی را در بیشتر زنجیره‌های بزرگ فروش بلیت شکسته است.

علاوه بر این، برای زنجیره‌های بزرگ ای‌ام‌سی و سینه‌مارک، این فیلم تا به حال توانسته دومین پیش‌فروش بزرگ کل تاریخ را پشت سر «انتقام‌جویان: پایان بازی» داشته باشد. آن فیلم در در نهایت در زمان اکران خود توانست رکورد فروش افتتاحیه را بشکند و ظرف چند روز ۳۵۷.۱ میلیون دلار بفروشد.

پیش‌فروش شاخصی بسیار دقیق از عملکرد آخر هفته افتتاحیه نیست، اما ارقام پیش‌فروش «اسپایدرمن» جدید حاکی از این هستند که این فیلم می‌تواند در زمان اکران خود در روز هفدهم دسامبر، یکی از پنج فروش بالا را در میان تمام فیلم‌های اکران شده تاریخ در ماه دسامبر داشته باشد.

«انکانتو» نتوانست خانواده‌های خیلی زیادی را به سینماها بکشاند، اما انتظارها همچنان از قسمت دوم انیمیشن «آواز بخوان» محصول ایلومینیشن و یونیورسال بالاست.

البته قسمت جدید «ماتریکس» هم به زودی از راه می‌رسد و با اکران و پخش آنلاین از اچ‌بی‌او مکس در روز بیست‌ودوم دسامبر تبدیل به آخرین فیلم شرکت وارنر مدیا در سال جاری میلادی خواهد شد.

تحلیل‌گران انتظار دارند این فیلم بتواند با رقم ۴۱ میلیون دلار فروش اولیه «تل‌ماسه» رقابت کند. این فیلم علمی‌تخیلی تا اینجا رکورد بهترین اکران افتتاحیه این استودیو را در اختیار دارد.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینمای آمریکا میلیون دلار اکران خود پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان نقش و اهمیت کارگران در رونق تولید و پیشرفت جامعه؛ اساس و بنای توسعه کشور را کارگران دانست که در همه عرصه ها اعم از صنعتی، خدماتی، کشاورزی با تلاش و پشتکار در پی آبادانی کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه- یازدهم اردیبهشت- روز کارگر را به کارگران کشور، که با عرق جبین در پی کسب روزی حلال هستند تبریک گفت.

وی همچنین به نقش مهم کارفرمایان در رونق تولید و سرمایه در کشور اشاره کرد که محصولات مورد نیاز را تولید و برای کارگران اشتغال ایجاد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت آیت الله مطهری و روز معلم در ۱۲ اردیبهشت ماه؛ هفته معلم را به معلمان و فرهنگیان استان تبریک و از آنان خواست در کنار تعلیم، به تربیت اخلاقی و رفتاری دانش آموزان اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در هفته آتی اشاره کرد گفت: پهلوان در تاریخ کشورمان یعنی فرهنگ انسانیت، جوانمردی و مردانگی؛ پهلوانان محلات از حق مظلوم و فقرا در مقابل زورگویان و ظالمان دفاع می‌کردند و همیشه به اخلاق‌های جوانمردی و خوب مزیّن بودند و الگوی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شدند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.

سفر رئیس جمهور به پاکستان مهم بود

حجت‌الاسلام غفوری سفر رئیس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا را مهم ارزیابی کرد و گفت: این سفر پس از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به رژیم صهیونیستی و تهدیدات و تحریم‌های آمریکا صورت گرفت، یعنی زمانی که آمریکا کشورها را به تحریم در صورت مبادله با ایران تهدید می‌کرد از این نظر در عرصه بین المللی مهم است.

وی همچنین به تفاهم نامه‌های اقتصادی و امنیتی این سفرها اشاره و بیان کرد از اولویت‌های ما باید مبادلات اقتصادی با کشورهای همسایه با توجه به اشتراکات فرهنگی و اقتصادی امنیتی باشد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان این خطبه‌ها؛ وفات ماموستا؛ «فخری» امام جمعه شهر جوانرود را به مردم اهل تسنن استان کرمانشاه تسلیت گفت.

کد خبر 748131

دیگر خبرها

  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • استقبال مخاطبین سینما از «مست عشق»
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید