Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضا پورشمسی، صبح دوشنبه در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان یزد از آمادگی لازم سپاه برای حمایت و رسیدگی به خانواده زندانیان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۴ هزار شهید استان در سال گذشته افزود: این کنگره به خوبی ظرفیت‌های بسیار توانمند بسیج در اقشار مختلف را نشان داد که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای رسیدگی به خانواده‌ها زندانیان نیز استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشمسی بیان کرد: سپاه الغدیر در راستای اقدامات حمایتی و سازندگی خود، در زمینه‌ها و موضوعات بسیاری از قبیل طرح اطعام ۱۰ هزار یتیم، ۶۵۰ پروژه محرومیت زدایی از روستاها و … تعهدات بسیاری داده به طوری که تمام ظرفیت‌ها و گروه‌های جهادی استان تمام قد زیر بار تعهدات قرار دارند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان ضرورت و اهمیت اشتغال‌زایی برای خانواده زندانیان عنوان کرد: ۱۶ کارگاه اشتغال‌زایی در سطح استان راه‌اندازی خواهد شد که خانواده زندانیان می‌توانند در این کارگاه‌ها مشغول به کار شوند علاوه بر این امکان قرار گرفتن فضای لازم برای راه‌اندازی کارگاه اشتغال‌زایی در اختیار انجمن حمایت از زندانیان وجود دارد.

پورشمسی با تاکید بر اینکه ابتدا باید یک بررسی کارشناسی و جامع از منازل خانواده زندانیان در راستای احصاء مشکلات و نیازمندی‌های آنان صورت گیرد، افزود: در راستای اشتغال‌زایی، اقدامات فرهنگی و بهسازی منازل خانواده زندانیان باید با بسیج سازندگی جلسات تخصصی برگزار شود.

وی با اشاره به اجرای کنگره هزار شهید دانش‌آموز در استان گفت: از جمله برنامه‌های این طرح توزیع بسته‌های لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند است که در این طرح به خانواده زندانیان نگاه ویژه خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: رویه سپاه در اقدامات فرهنگی و حمایتی، اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف با تکیه بر فرهنگ سازی و تکیه بر ظرفیت های مردمی است از اینرو در راستای برنامه های حمایتی برای خانواده زندانیان نیز می‌توان از ظرفیت های مردمی و بسیج استفاده کرد زیرا هر زمان خود مردم وارد عمل شوند، نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

کد خبر 5368811

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد رضا پورشمسی سپاه الغدیر استان یزد بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان گرگان واکسن کرونا ایلام عکس استانها آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران خانواده زندانیان سپاه الغدیر اشتغال زایی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد

یک رسانه عبری زبان هشدار داد جنگ اسرائیل در نوار غزه شمار بیوه‌های ارتش را به شدت افزایش داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان کیپا در گزارشی در این باره اعلام کرد، در میان صدها نظامی کشته شده در جنگ غزه، تعداد قابل توجهی از آنها همسر و فرزندانی به جای گذاشته‌اند که سازمان‌ها و نهادهای مسئول حاضر نیستند آمارها آنها را به روز رسانی کنند.

در ادامه این گزارش به نقل از یکی از این بیوه‌ها اعلام شد، از زمان مرگ شوهرش در نوار غزه حتی یک مسئول رسمی هم از ما سئوال نکرد که چه چیزی نیاز دارید؟

به اعتراف این رسانه صهیونیستی، جنگ در غزه‌ها صدها بیوه جدید به خانواده تلفات ارتش اسرائیل افزوده است اما نوع رفتار و قوانین به روز رسانی نشده مربوط به نهادهای مسئول رسیدگی به این افراد شرایط فلاکت باری را برای آنها به همراه آوره است.

 رژیم صهیونیستی حاضر به افشای شمار دقیق تلفات خود در نوار غزه نیست، برخی از این کشته‌ها را شبانه دفن کرده و برخی دیگر نیز به نام قربانیان تصادفات جاده‌ای به خاک سپرده می‌شوند، برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند شمار زیاد این تلفات باعث شده است تا نهادهای مسئول رسیدگی به خانواده کشته‌های ارتش، نتوانند به تمامی این پرونده‌ها رسیدگی کرده و همین امر بسیاری از این خانواده‌ها را سرگردان کرده است.

رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره 3 میدان مین استرسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان