Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: ۴۵ ایستگاه پمپاژ آب در بخش کشاورزی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد وجود دارد که تاکنون به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد دالوند در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی لرستان، با بیان اینکه تکمیل شبکه‌های پایین‌ دست 6 پروژه بهره‌برداری شده استان نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است اظهار داشت: 45 ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی نیز داریم که تاکنون به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سالیان متمادی در توسعه زیرساخت‌ها در استان لرستان دچار عقب افتادگی تاریخی بوده‌ایم، افزود: سیل سال 98 مشکلات را دوچندان کرده است، در استان لرستان 185 هزار هکتار زمین آبی داریم که برای رسیدن به میانگین کشور باید سطح این اراضی دو برابر شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: تصمیمات این کارگروه بسیار مهم و موثر است و مصوبات آن باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد چون در شرایط نرمال و عادی هم باید به صورت جدی در مصرف بهینه آب صرفه‌جویی کنیم.

«معجزه آبخیزداری»|پویش احیای 3 هزار هکتار جنگل های زاگرس/ نقش جنگل های زاگرس در امنیت غذایی کشور چیست؟استاندار بوشهر: قرارگاه تخصصی پرورش آبزیان و تولید خرما تشکیل شود

وی تبدیل مصرف بهینه آب به یک فرهنگ را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: استان لرستان از لحاظ اقتصادی و معیشتی جزو استان‌های آخر کشور است و با توجه به اینکه شغل بسیاری از مردم منطقه کشاورزی است باید اجرای طرح‌های آبی را در اولویت قرار دهیم.

دالوند اظهار داشت: موضوعات این جلسه باید به دولت منعکس شود تا در بحث توزیع اعتبارات لرستان توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/642/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت