Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:23:38 GMT

لزوم حمایت از تعاونی‌های مرزنشینان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۳۸۶

لزوم حمایت از تعاونی‌های مرزنشینان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی گدر دیدار با مدیران تعاونی‌های مرزنشینان استان گفت: حمایت از تعاونی‌های مرزی باید در اولویت مسوولان باشد تا سود حاصل از فعالیت این بخش به مردم و این استان برسد.

معتمدیان اظهار داشت: مشکلات گمرکی و ترخیص کالا‌های تعاونی‌های مرزنشینان باید در سریع‌ترین زمان ممکن حل شود و تمام برنامه‌ها طبق قانون انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتمادسازی و اعمال سیاست‌ها باید در اولویت فعالیت تعاونی‌های مرزی باشد، افزود: ۵۰۰ هزار نفر جمعیت مرزنشین در آذربایجان‌غربی وجود دارد و باید رفاه این افراد در اولویت فعالیت‌های مرزنشینان باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر این امر که فعالیت مرزنشینان باید به نفع مردم منطقه باشد، بیان کرد: افزایش درآمد مردم در اولویت ماست و بر همین اساس کالا‌های وارداتی باید در خود استان توزیع گردد و بعد از آن به استان‌های دیگر ارسال شود.

معتمدیان بیان کرد: اعطای وام‌های کم بهره، افزایش سرمایه و نقدینگی باید به شیوه‌ای باشد که سود حاصل از فعالیت مرزنشینان در نهایت به جیب خود مردم برود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران توسط دولت و سازمان صنعت، معدن و تجارت و افزایش میزان سرمایه تعاونی‌های مرزنشین مورد تاکید است، اظهار داشت: باید تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که بیشترین سود واردات و صادرات به نفع مرزنشینان استان باشد نه واسطه‌هایی که از استان‌های دیگر کالا‌ها را خریداری می‌کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزنشینان آذربایجان غربی مرزهای آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران