Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأت ورزشهای جانبازان و معلولین استان گلستان از دعوت از پنج گلستانی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ پنج گلستانی به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین آقایان دعوت شدند.

 محمد نعمتی، قاسم اسلامی، جمال نظری بعنوان ورزشکار، جلیل ایمری بعنوان مربی و فرشید عاشوری بعنوان سرپرست به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته جانبازان و معلولین آقایان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو به مدت یک هفته از بیستم الی بیست و هفتم آذرماه با حضور ۲۰ ورزشکار در استان تهران برگزار خواهد شد.

دومین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی والیبال نشسته آقایان جانبازان و معلولین در راستای اعزام به مسابقات جهانی چین و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تیم ملی جانبازان والیبال استان تهران انتخابی تیم ملی چین گلستان دومین مرحله اردوی آمادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،بنا به دعوت فدراسبون ورزشهای ناشنوایان و با توجه در پیش بودن مسابقات جهانی والیبال ۲۰۲۴به میزبانی کشور ژاپن ۹ نفر از ورزشکاران خراسان رضوی به اردوی اول که به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود دعوت شدند.

 جواد غفوری ابوالفضل علی نژاد سینا صانعی محمدرضا کریمیان وحید طالبی صادق اشجعی فرید عریض محسنی سجاد انبوزن سید مهدی موسوی9والیبالیست استان هستند که به اغردوی تیم ملی دعوت شدند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان