Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا چهارشنبه شب یک دیدار مرگ و زندگی در پیش دارد.

طرفداری | بارسلونا اگر می خواهد به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند، باید حتما چهارشنبه شب پیروز شود اما آن ها کار بسیار دشواری در پیش دارند چرا که در آلیانتس آرنا مهمان بایرن مونیخ خواهند بود. به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا در خط حمله خود با مشکلاتی روبرو است زیرا آنسو فاتی، مهره تاثیرگذار بلوگرانا به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهد رسید و دست ژاوی در خط حمله تیمش تا حدی بسته است اما عثمان دمبله، وینگر تکنیکی فرانسوی بارسلونا هم اکنون در دسترس است و انتظار می رود در آلیانتس آرنا از ابتدا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبله که این روزها وضعیت تمدید قراردادش مشخص نیست، مهره ای است که بارسایی ها امیدوار به درخشش او مقابل بایرن مونیخ هستند و کاتالان ها روی او حساب ویژه ای باز می کنند. درخشش عثمان دمبله در این دیدار حساس و مهم، می تواند در تعیین آینده او در بارسلونا سرنوشت ساز باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند

سرمربی موفق منچسترسیتی عشق و علاقه خود را به بایرن مونیخ ابراز و برای باشگاه آلمانی آرزوی موفقیت کرد.

طرفداری | پپ گواردیولا معتقد است به زودی تکلیف سرمربی بعدی بایرن مونیخ مشخص خواهد شد.

پپ گواردیولا پس از تاریخ‌سازی در بارسلونا، یک سال استراحت کرد و در تابستان 2013 راهی بایرن مونیخ، فاتح سه‌گانه و قدرتمندترین باشگاه وقت اروپا شد. با وجود عملکرد عالی در فوتبال داخلی آلمان و ثبت میانگین 2/41 امتیاز به ازای هر مسابقه (بهترین عملکرد او میان تیم‌هایی که مربی‌گری کرده)، بایرن مونیخِ پپ گواردیولا ناکامِ بزرگ لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت و در سه فصل متوالی به ترتیب توسط رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از رقابت‌ها کنار رفت. موضوعی که سرمربی اسپانیایی در مصاحبه با اسکای اسپورت از واژه شکست برای توصیف آن استفاده می‌کند:

در بایرن مونیخ شکست خوردم چون نتوانستم به همراه این تیم لیگ قهرمانان اروپا را برنده شوم. البته در منچسترسیتی هم اگر ادرسون در آخرین لحظات دروازه ما را مقابل ضربه لوکاکو نجات نمی‌دادم، این‌جا هم شکست‌خورده بودم.

تعجب نمی‌کنید بایرن مونیخ هنوز مربی جدیدی پیدا نکرده‌است؟ 

این اتفاق خواهد افتاد، فقط مسئله زمان است. آن‌ها با توجه به سبک بازیشان، بازیکنانی که دارند و به طور کلی همه چیز، بهترین گزینه را انتخاب می‌کنند. گاهی سخت است اما بالاخره سرمربی موردنظرشان را پیدا خواهند کرد. بایرن مونیخ همیشه منابع دارد و اعضای هیئت مدیره هم باهوش و کاربلد هستند. حتماً فرد مناسب را پیدا می‌کنند. این آرزوی من است، چون واقعاً این باشگاه را خیلی دوست دارم. در آن شهر احساس بسیار خوبی داشتم و دوستان زیادی آن‌جا دارم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد