Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@21:35:35 GMT

بویراحمد/ تست مثبت کرونای ۱۸۰ دانش آموز

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۵۲۷

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با اشاره به ابتلاء دانش‌آموزان به بیماری کرونا خواستار تعطیلی بوفه‌های مدارس شد.   به گزارش ایسنا، محمد یزدان‌پناه در نشست ستاد کرونای شهرستان بویراحمد به اشاره به شیوع سوش جدید بیماری کرونا از ادامه طرح شهید سلیمانی در بویراحمد خبر داد و گفت: یکی از شهرستان‌هایی بودیم که طرح شهید سلیمانی را به خوبی اجرا کردیم و هم اکنون هم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی بر انجام تست‌های کرونا و اعمال محدودیت‌ها تاکید کرد و افزود: در واکسیناسیون فرهنگیان رتبه اول استان را داریم اما همچنان استقبال از طرف دانش‌آموزان به دلیل واکسن هراسی ضعیف است، لازم است دانش‌آموزان با یک برنامه‌ریزی مناسب برای تزریق واکسن پای کار بیایند.   رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد ضمن قدردانی از همکاری مدیران مدارس و آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: زنگ‌های تفریحی یک چالش شده دانش‌آموزان در زنگ‌های تفریحی ماسک خود را برمی‌دارند و پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند. همه بوفه‌های مدارس باید تعطیل شوند و از ورود اولیاء به مدارس مگر در مواقع ضروری خودداری شود.   یزدان‌پناه با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد مدارس شهرستان بازدید شدند که رعایت پروتکل‌ها به خوبی انجام شده تصریح کرد: ماهانه تست ۱۸۰ دانش‌آموز در بویراحمد مثبت می‌شود که با رعایت پروتکل‌ها و انجام واکسیناسیون زنجیره بیماری قطع شود.   وی از نحوه اعزام مشمولان سربازی و ازدحام آنها انتقاد کرد و ادامه داد: اعزام مشمولان به شیوه الکترونیکی انجام شود تا شاهد ازدحام مشمولان و خانواده‌ آنان نباشیم.   رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد عنوان کرد: وضعیت رعایت پروتکل‌ها در پاساژها، موبایل‌فروشی‌ها و صنوف بلوار عدل مناسب نیست. در حال حاضر وضعیت شهرستان بویراحمد زرد است با تشویق و ترغیب جوانان به ماسک زدن و رعایت پروتکل‌ها رنگ‌بندی شهرستان به سمت قرمز شدن نبود.   یزدان‌پناه با اشاره به افزایش مرگ و میرهای کرونایی بیان کرد: مردم دز سوم و دُز یادآور واکسن را حتما تزریق کنند، چنانچه دز سوم یا یادآور تزریق نشود احتمال ابتلا و مرگ و میر وجود دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرستان بویراحمد رعایت پروتکل ها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک