Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@06:08:40 GMT

ترامپ شبکه اجتماعی جدید راه اندازی می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۳۵۶۸

ایسنا نوشت: دونالد ترامپ برای نیل به هدف خود برای راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی اختصاصی به نام "حقیقت" نزدیک شده است. شماری از سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری برای تحقق این امر متعهد شده‌اند.

شبکه اجتماعی Truth Social که دونالد ترامپ‌، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا سودای راه‌اندازی‌اش را در سر می‌پروراند، مورد حمایت سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ترامپ اعلام کرده بود به منظور به اشتراک ‌گذاشتن آزادانه نظراتش قصد راه‌اندازی یک شبکه اختصاصی با نام "حقیقت" را دارد.

گروه رسانه‌ای و فناوری ترامپ (TMTG) و شرکت "دیجیتال وورد" شنبه ۵ دسامبر (۱۴ آذر) طی اطلاعیه‌ای مشترکا اعلام کردند، سرمایه‌گذاران می‌خواهند با یک میلیارد دلار معادل ۸۸۰ میلیون یورو به راه‌اندازی این شبکه کمک کنند.

در اطلاعیه مشخص نشده که این سرمایه‌گذاران دقیقا چه کسانی هستند.

بنا بر این اطلاعیه، این پول به ۲۹۳ میلیون دلاری که شرکت "دیجیتال وورد" در ماه سپتامبر در بورس به دست آورده بود اضافه خواهد شد.

دونالد ترامپ بعد از حمله هوادارانش به ساختمان کنگره آمریکا در ششم ژانویه سال جاری از پلت‌فرم‌های بزرگی مانند فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب بیرون رانده شد.

پس از آن ترامپ ۷۵ ساله اعلام کرد، با راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی خود قصد دارد با "استبداد" شرکت‌های بزرگ فناوری مقابله کند.

قرار شد که شبکه Truth Social در اوایل سال ۲۰۲۲ کار خود را آغاز کند. ترامپ هنوز هم در میان محافظه‌کاران آمریکا محبوبیت دارد و چشم به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ این کشور دوخته است.

او در دوران ریاست جمهوری خود در شبکه‌های اجتماعی حضوری فعال داشت. تنها در توییتر ۸۸ میلیون کاربر پیام‌های او را دنبال می‌کردند. 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرمایه گذاران شبکه اجتماعی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد