Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:17:23 GMT

زنگ خطر برای لیورپول؛ استقبال صلاح از علاقه بارسا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۴۲۹۳

زنگ خطر برای لیورپول؛ استقبال صلاح از علاقه بارسا

محمد صلاح، ستاره لیورپول، از ابراز علاقه بارسلونا به خودش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ جمعه گذشته اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد صلاح صورت نگرفته و صلاح نیز در گفتگو با یکی از شبکه‌های مصری این موضوع را تایید کرد.

صلاح وارد 18 ماه پایانی قراردادش با لیورپول شده و ژاوی نیز پس از حضور روی نیمکت بارسلونا گفته که دوست دارد روزی از درخشش این بازیکن در نوکمپ استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح برنامه‌ای برای جدایی از لیگ برتر ندارد اما منتظر است تا برای تمدید قرارداد با لیورپول به توافقی دوطرفه با مدیران این باشگاه دست پیدا کند.

 

 

به نظر می‌رسد که این بازیکن انتظار دارد که این باشگاه بزرگترین قرارداد تاریخش را به او پیشنهاد دهد که نشان دهنده جایگاهش در این تیم باشد.

صلاح در این باره گفت:« این تصمیم برعهده مدیران است و آنها باید این مشکل را حل کنند. هیچ مشکلی وجود ندارد اما ما باید برای امضای قرارداد به توافق برسیم. ارزش مالی شما نشان می‌دهد که باشگاه چه جایگاهی برای شما قائل است و این که آیا آماده است تا هرکاری برای حفظ شما انجام دهد یا خیر اما این تصمیم به خودی خود صرفا بر اساس مسائل مالی نیست.»

این ملی‌پوش مصری اضافه کرد:« من چیزهایی که درباره علاقه ژای به جذب من گفته شده را خواندم. این چیزی است که باعث خوشحالی من می‌شود، این که باشگاه بارسلونا خواهان جذب من باشد جای خوشحالی دارد. اما من در لیورپول خوشحال هستم و ما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. من در حال حاضر ترجیح می‌دهم در لیگ برتر بازی کنم که قدرتمندترین لیگ در دنیا است.»

 

محمد صلاح لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 تاتنهام را در ورزشگاه آنفیلد از پیش رو برداشت.

در این بازی شاگردان یورگن کلوپ توسط محمد صلاح، اندرو رابرتسون، کودی خاکپو و هاروی الیوت به گل رسیدند و برای تاتنهام هم ریچارلیسون و سون هیونگ مین گلزنی کردند.

یورگن کلوپ در گفتگو با اسکای اسپورت پس از بازی درباره محمد صلاح گفت:"صلاح فوق العاده خوب بود."

بازی؟

بازی واقعاً خوبی بود. تاتنهام می تواند دوباره استون ویلا را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار بگذارد. در چنین بازی‌هایی شما معمولا به یک جرقه نیاز دارید. من امروز به بازیکنان گفته بودم که سه امتیاز کافی است و پسرها این فکر را کردند. آنفیلد امروز مکان خاصی بود. ما 4-0 پیش بودیم، تعویض‌هایی انجام دادیم و ساختار تیم بهم ریخت.  تاتنهام نشان داد که چقدر می‌تواند خوب باشد. من از عملکرد تیم راضی بودم."

عملکرد تیم؟

ما تقریباً در همه لحظات از نظر هجومی خوب بودیم. پاس ها خوب بود. آرام بودیم و خوب بازی کردیم. بازی تیم‌‌مان را خیلی دوست داشتم. گل‌ها فوق العاده بودند.

احساساتی هستید؟

اگر بگویم در بالاترین سطح احساساتم هستم، دروغ می‌گویم. قبلاً گفته‌ام، من مطلقاً همه چیز این باشگاه را دوست دارم. خواهیم دید که بازی بعدی در آنفیلد چگونه خواهد بود. شاید هوا بارانی باشد و ما نتوانیم برای مدت طولانی در زمین بمانیم. اتفاقاً احتمال بارندگی در آن بازی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • (ویدئو) گل اول لیورپول به تاتنهام توسط صلاح در دقیقه ۱۶
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح