Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین رییس فدراسیون فوتبال ایران اخیرا به دعوت همتای قطری خود راهی این کشور شده بود. در حاشیه این سفر که منجر به عقد قرارداد همکاری مشترک دو فدراسیون شد عزیزی خادم دیداری هم با اینفانتینو رئیس فیفا داشت. در این دیدار خادم از اینفانتینو دعوت کرد تا در بازی ایران و عراق که بهمن ماه برگزار می‌شود سفری به تهران داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دعوتی که با استقبال رییس فیفا مواجه شد تا او به زودی راهی تهران شود.

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی»، در خصوص حضور رییس فیفا در تهران اظهار کرد: یک کارگروه تشکیل داده‌ایم، چندین جلسه برگزار کرده‌ایم و در حال برنامه‌ریزی هستیم. ما مدل فیفا را می‌دانیم و برای حضور اینفانتینو و تیم همراهش در ایران در حال برنامه‌ریزی هستیم تا برنامه‌های مدنظر فیفا و AFC را به نمایش بگذاریم و کار را پیش می‌بریم.

کامرانی فر ادامه داد: مطمئناً یک میزبانی خوب در بازی با عراق را در پیش خواهیم داشت و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا جشن صعود را هم برگزار کنیم و یک میزبانی خوب هم از رئیس فیفا و تیم همراه داشته باشیم.

اما گفته می شود اینفانیتنو در سفرش به تهران موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها را پیگیری خواهد کرد. او پیش از این اعلام کرده بود این موضوع باید از سوی فدراسیون فوتبال ایرانپیگیری شود تا بانوان علاقه مند به فوتبال بدون هیچ گزینشی در ورزشگاه حاضر شوند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط حضور اینفانتینو در ایران و حساسیت‌های فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه و اقداماتی که در این باره انجام شده است، گفت: جدا از اتفاقات خوبی که در زمان حضور اینفانتینو در ایران می‌افتد، دو موضوع خیلی مهم است. بحث اول حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه است و بحث دوم هم اساسنامه‌ فدراسیون فوتبال است که باید آن را هم نهایی کرده باشیم. فیفا روی این دو موضوع تأکید دارد و امیدوارم تا زمان حضور رئیس فیفا مشکلات مربوط به آنها را حل کنیم.

کامرانی‌فر تاکید کرد: اطمینان دارم با نگاه خوبی که در مجلس شورای اسلامی در مورد فوتبال و ورزش وجود دارد، این اتفاق خواهد افتاد و ان‌شاءالله با نگاه خوبی که هست، بحث حضور بانوان هم حل خواهد شد.

کد خبر 641487 برچسب‌ها جام جهانی قطر ۲۰۲۲

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جام جهانی قطر ۲۰۲۲ فدراسیون فوتبال حضور اینفانتینو رئیس فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی از پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ ماه به مدت ۶ روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید.

در پایان آیین اختتامیه لیگ برتر شطرنج بانوان کشور با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضاء تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران از سوی مسئولان فدراسیون شطرنج اعطاء شد.

کد خبر 6087185

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور