Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت های قهرمانی جهان که در کشور اسپانیا برگزار می شود مقابل نروژ تن به شکست داد.

فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی، گل های زیادی از نروژی ها خورد؛ با این همه به دفعات سعی کرد از دروازه تیم ملی محافظت کند. او بارها توپ با سرعت زیاد به صورتش خورد اما به کارش ادامه داد تا این که پس از پایان بازی در اتفاقی جالب، به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نروژی ها از نوابغ هندبال جهان هستند و تیم ملی زنان این کشور، ویترینی از افتخارات جهانی را در اختیار دارد. دست بالا در این مسابقه متعلق به تیم ملی نروژ بود اما بازیکنان آنها هم در کمال فروتنی برای دروازه بان تیم ملی ایران سنگ تمام گذاشتند و فضایی احساسی در ورزشگاه ایجاد شد.

به این می گویند ورزش واقعی که از همه از آن لذت بردند. برنده و بازنده، دروازه بانی که مورد تحسین قرار گرفت و تماشاگرانی که در اسپانیا از ورزش لذت بردند…  

 

     

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود