Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:20:34 GMT

زاکانی مسئول مدیریت بحران پایتخت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۵۰۲۲

زاکانی مسئول مدیریت بحران پایتخت شد

وزیر کشور در حکمی شهردار تهران را به عنوان جانشین خود در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی علیرضا زاکانی شهردار تهران را به عنوان جانشین رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، این حکم که به امضای احمدی وزیر کشور و نایب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور رسیده، به شرح زیر است:

"به استناد تبصره (۱) ماده (۱۰) قانون مدیریت بحران کشور و بند یک مصوبه جلسه مورخ ۳-۹-۱۴۰۰ ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران، نظر به شرایط ویژه و اهمیت کلانشهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی ایران، با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های شهرداری تهران و نیز شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده شما، به موجب این حکم جناب عالی را به عنوان «جانشین رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلانشهر تهران» منصوب می نمایم.

شایسته است با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و همکاری استاندار تهران و مشارکت مؤثر و هدفمند عمومی و تعامل جامعه، بسیج توانمندی‌های موجود، امکانات و منابع بالقوه و تسریع در تصمیم‌گیری­ های به موقع و کارشناسی شده و با استفاده از توان نیروهای مجرب و کارآمد و بهره­ گیری از همه ظرفیت ­ها، نسبت به برنامه ­ریزی، سازماندهی و ارتقاء آمادگی، فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در صحنه یا منطقه وقوع حادثه را در شرایط اضطرار با تدابیر و اهتمام لازم اعمال نموده و به اینجانب گزارش نمائید.
                   
ضمنا در نیل به اهداف کاهش خطر، پیشگیری از ریسک­ های جدید و کاهش ریسک­ های موجود در سطح شهر تهران از طریق اجرای تدابیر فراگیر و هماهنگ نسبت به تقویت تاب­ آوری و برگشت پذیری شهر در برابر حوادث و سوانح اهتمام ویژه معمول دارید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه ها و سیاست های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم."

انتهای پیام     

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور شهردار تهران علیرضا زاکانی مدیریت بحران ستاد پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور